  • 1. Data: 2011-06-27 12:16:56
    Temat: Neoplan N8008 - przednia szyba
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Szanowni Grupowicze,

    zwracam się z prośbą o ewentualną pomoc w poszukiwaniach przedniej szyby do
    takiego autobusiku:

    http://www.phototrans.eu/images/photos/big/37/52891.
    jpg
    http://www.ltek.strefa.pl/ziutek/2004_51c.jpg
    http://www.ltek.strefa.pl/ziutek/2004_51d.jpg

    Wysłałem pytanie do MANa, Pilkingtona (Huta Szkła w Sandomierzu) i jakoś od
    2 tygodni nie mam odpowiedzi.
    Może ktoś z Was ma dojście do informacji o wymiarach tej szyby?
    Mierzyłem według instrukcji pana od Huty, ale są jakieś problemy z wymiarem.
    A może ktoś widział gdzieś taki porzucony pojazd (jakiś szrot czy baza
    przewoźnika)?
    Najchętniej w okolicach Warszawy, ale jak dalej to trudno.

    Będę wdzięczny za jakieś info tu lub na priv.

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-06-27 12:36:47
    Temat: Re: Neoplan N8008 - przednia szyba
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 12:16, Szuwaks pisze:

    > Wysłałem pytanie do MANa, Pilkingtona (Huta Szkła w Sandomierzu) i jakoś od
    > 2 tygodni nie mam odpowiedzi.

    Zamiast pisać - dzwoń.
    http://www.pilkington.com/Europe/Poland/Polish/locat
    ions+contacts/pilkington+igp/default.htm

    lub dowolny oddział NordGlass czyli Jaanszyby - dowolny punkt. Kupuję u
    nich szyby od nastu lat do różnych wynalazków, nie zdarzyło się żeby
    czegoś nie mieli.
    --
    Voytek

  • 3. Data: 2011-06-27 12:46:25
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    Albo tu sie dowiedz, tylko ze to Krakow:
    http://www.bus-glas.com/index.html

    sz.

  • 4. Data: 2011-06-27 14:29:59
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Voytek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub dowolny oddział NordGlass czyli Jaanszyby - dowolny punkt. Kupuję u
    > nich szyby od nastu lat do różnych wynalazków, nie zdarzyło się żeby

    Dzięki bardzo!
    Przećwiczę. :)

    Szuwaks

  • 5. Data: 2011-06-27 14:30:27
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "szufla" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Albo tu sie dowiedz, tylko ze to Krakow:
    > http://www.bus-glas.com/index.html

    Też spróbuję, dziękuję ślicznie!

    Szuwaks