  • 11. Data: 2007-03-27 17:49:06
    Temat: Re: Netia i youtube.com
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    icek napisał(a):

    > jakos neo działa zupełnie inaczej niz FR/ATM..
    > głupi ping na ATMie do portali to mniej niz 20ms, czesto koło 10ms..
    >
    > pomijając opoznienie neo <-> DSLAM
    > to jest w tym samym czasie wyzszy ping z neo do "Internetu"
    > to jest reguła...
    > ja obstawiam ze dla neo jest sieć wirtualna o niższym priorytecie..

    możliwe, że jest niższy prio i jest to wirtualnie wydzielona sieć, ale
    szkielet jest jeden i ma swoje ograniczenia. Jak zaczną padać urządzenia
    od obciążenia to i atm i neo i wszystko inne padnie.

    komunikaty typu "W dniu 2007-03-31 od godz. 23:00 do 2007-04-01 godz.
    04:00 moga wystapic
    przerwy w dostepie do uslug: frame relay/ATM tp, neostrada tp oraz
    internet DSL tp dla abonentow Szczecina i okolic."

    będą coraz częściej się pojawiać. No chyba, że już coś z tym robią...

  • 12. Data: 2007-03-27 21:40:20
    Od: Arek <a...@b...us>

    dragonite wrote:
    > Co ci szkodzi to zgłosić ? Poza tym admini nie muszą wiedzieć, że np. masz
    > problem z youtube lub z innym portalem.

    Narazie czekam, aż podłączą mi w firmie jakieś małe (2Mbps) end-userowe
    łącze (mam mieć w tym tyg. neostrade/dsl) do testów/pingów/mtr-ów co bym
    miał porównanie.

    I jak się okaże, że z tego end-userowego łączą będe miał "lepsze osiągi"
    niż z providerskiej 40-stki to wtedy będę atakował. :D

    Pozdrawiam Arek

  • 13. Data: 2007-03-27 21:45:23
    Od: Arek <a...@b...us>

    Piotr Wojciechowski wrote:

    > Zmien operatora jezeli tamten smiechem przyjmuje zgloszenia problemow

    Heh, nie wiele mogę - pozostaje ATM z TPSA, do którego nawiasem mówiąc
    am dostęp w innej, bliskiej lokalizacji i porównując mtr-y nic lepiej,
    może tylko hopów mniej. :D

    Pozdrawiam Arek

  • 14. Data: 2007-03-28 07:23:28
    Od: "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl>

> [...]
    > internet DSL tp dla abonentow Szczecina i okolic."
    >
    > będą coraz częściej się pojawiać. No chyba, że już coś z tym robią...
    IMHO są to planowane przerwy, które właśnie mają poprawić jakość usług przez
    tp oferowanych ;-)