    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Netia zmienia adresy IP
    Date: Wed, 18 Jun 2014 18:43:06 +0200

    Nie wiem czy to problem polskiego internetu. Zakładam, że tak.

    Dzisiaj otrzymałem informację

    "Szanowni Państwo
    informujemy, iż w związku z rekonfiguracją sieci w dniu 18.06.2014r nastąpi
    zmiana stałego adresu IP z XXX na YYY. W związku z tym w celu odświeżenia
    danych prosimy o wyłączenie i ponownę włączenie urządzenia. Jednocześnie
    przypominamy, iż ze względu na powyższą modyfikację konieczna jest zmiana
    konfiguracji urządzeń sieciowych po Państwa stronie oraz zaktualizowanie
    informacji o stałym adresie IP w miejscach w których Pąństwo go zgłaszali.
    Przepraszamy za utrudnienia.

    Grupa Netia
    "

    Czyli dzisiaj informują mnie, że dzisiaj chcą zmienić adres.

    Poprzednio dokonali aktualizacji oprogramowania rutera bez przechowania jego
    konfiguracji w wyniku czego przez noc odtwarzałem z pamięci ustawienia bo
    ruter ma zablokowaną opcję pobrania tej konfiguracji.

    Swego czasu zablokowali też mi usługę z powodu 10zł przypadkowej niedopłaty.

    Przez kilka miesięcy blokowali port 443 po zgłoszeniu problemu.

    Co to k... jest ?!