  • 11. Data: 2015-05-25 19:42:57
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 17:44:40 +0200, Poldek napisał(a):

    > Raczej zmniejszę apetyt na TB i kupię SSHD 2TB.

    E tam. SSD 32/64 GB z drugiej ręki za 100 zł. Chyba cię stać? Za 3-5 lat
    jak dojdziesz do wniosku że twój SSD jest już za stary to one tak
    potanieją że sobie kupisz większy za tą samą kasę. Wszystko tylko nie
    SSHD :) Jak coś jest do jednego i drugiego to jest do d...
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 12. Data: 2015-05-25 21:05:26
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 25/05/2015 14:27, Leszek K. wrote:

    > Nie nie pójdzie. MBR zobaczy tylko 2TB

    O '4Kn' słyszałeś?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 13. Data: 2015-05-25 21:23:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Michal Lukasik wrote:

    > O '4Kn' słyszałeś?

    Czyli będzie wszystko cacy, jako jedyny dysk, czy nie będzie?

  • 14. Data: 2015-05-25 21:45:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > potanieją że sobie kupisz większy za tą samą kasę. Wszystko tylko nie
    > SSHD :) Jak coś jest do jednego i drugiego to jest do d...

    SSD z drugiej ręki odpada. Za dużo niewiadomych i brak gwarancji.
    A poza tym, a może przede wszystkim - jak skutecznie sklonować obecny
    dysk HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB? Czy w ogóle da się to zrobić tak,
    żeby działało jak działa obecnie na HDD?

  • 15. Data: 2015-05-25 21:59:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 21:45:44 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > dysk HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB? Czy w ogóle da się to zrobić tak,
    > żeby działało jak działa obecnie na HDD?

    Ryzyko jakieś jest zawsze. Ja kupiłem swojego Kingstona100 64GB, SSD 4
    lata temu z drugiej ręki, chodzi do dziś i pewnie jeszcze parę lat
    pociągnie. Sklonować można bez trudu o ile tylko na starym dysku nie
    masz więcej danych niż pojemność nowego. Po prostu wstępnie zmniejszasz
    partycję którą klonujesz, do takich rozmiarów by się zmieściła, nie musi
    być co do bajta. Narzędzia do przenoszenia partycji umożliwiają
    przeniesienie mniejszej na większą. Co ci szkodzi poeksperymentować za
    100zł? :)

  • 16. Data: 2015-05-25 22:13:39
    Od: Kamikazee <d...@d...pl>

    W dniu 2015-05-25 o 21:45, Poldek pisze:

> [...]
    > dysk HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB? Czy w ogóle da się to zrobić tak,
    > żeby działało jak działa obecnie na HDD?

    Program tu http://www.disk-partition.com/free-partition-manager
    .html
    instrukcja tu http://www.disk-partition.com/help/clone-hard-disk.h
    tml

  • 17. Data: 2015-05-26 21:52:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > pociągnie. Sklonować można bez trudu o ile tylko na starym dysku nie
    > masz więcej danych niż pojemność nowego.

    Nie chcę używanego SSD, w ogóle nie chcę kombinacji z dwoma dyskami.
    Interesuje mnie, czy w moim kompie będzie normalnie działał dysk 4 TB,
    jeżeli będzie jedynym dyskiem. Jeżeli 4 TB nie da rady, to 2 TB, już bez
    problemu przy chipsecie nforce4?

  • 18. Data: 2015-05-26 22:03:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2015 21:52:16 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie, czy w moim kompie będzie normalnie działał dysk 4 TB,
    > jeżeli będzie jedynym dyskiem. Jeżeli 4 TB nie da rady, to 2 TB, już bez

    Tego ci nie powiem, nigdy tak dużych dysków nie używałem.

  • 19. Data: 2015-05-26 22:44:23
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    > A poza tym, a może przede wszystkim - jak skutecznie sklonować obecny dysk
    > HDD 80GB, na takiego SSD 32/64GB?

    Niektórzy producenci SSD mają własne programy do klonowania HDD.
    A pliki windows jak pamiętam dobrze się kompresują.

  • 20. Data: 2015-05-26 23:01:19
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

> [...]
    > Interesuje mnie, czy w moim kompie będzie normalnie działał dysk 4 TB,
    > jeżeli będzie jedynym dyskiem. Jeżeli 4 TB nie da rady, to 2 TB, już bez

    2TB na nForce4 bez problemów