  • 21. Data: 2016-10-17 19:25:16
    Temat: Re: Nie całkiem OT: Uwaga, kawa jest gorąca, czyli dzieci, nie huśtać się na mikrofali - zaraza jest już w Ojropie...
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Nie potrzeba do tego elektroniki (tak co do "OT"), ale niezwykle
    > poręcznej maszynki, nawet nie-elektrycznej! Takiej do krojenia, z jednej
    > strony korbka, z drugiej obrotowa, ostra tarcza, oraz takie "prowadnice"
    > do krojonych wiktuałów, pozwalające ustawić zadaną grubość "sznytek".
    > Wygodne i szybkie w użyciu, warto sobie kupić. Oprócz pieczywa, sera ż.,
    > czy wędlin, to szczególnie dobrze się sprawdza przy szatkowaniu cebuli.
    > Przyspiesza tę operację dwukrotnie.

    Miałem takie coś. Jeszcze jeden klamot do czyszczenia. O ile chleb się
    kroił całkiem fajnie to reszta się nie sprawdziła. Może na przemysłowej
    maszynie było by lepiej.
    Wojtek

  • 22. Data: 2016-10-17 19:32:08
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Może myszy obżarły?
    > One miały taka tekstylną izolację. :-)

    Bawełniana, tak ją nazywali. A teraz się uśmiejesz, mam w domu jeszcze
    fragmenty takiej instalacji :) Przewody w bawełnie w rurkach ołowianych
    uszczelnionych smołą.
    Wojtek

  • 23. Data: 2016-10-17 19:43:48
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    Wiele razy się zaciąłem ale nigdy przy krojeniu bułki :) Można kroić do
    połowy i ją obracać ale to dłużej trwa. Jaki masz sposób dozwolony
    przez BHP?

    BHPowiec? Na pewno kroi w rękawicach, w kasku, okularach, słuchawkach i
    obowiązkowo buty z kapką. No może coś jeszcze;)

  • 24. Data: 2016-10-17 21:19:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez na jakis starych zdjeciach widzialem taka domowa instalacje. Z punktu
    dzisiejszego uzytkownika samo patrzenie grozilo smiertelnym porazeniem.

  • 25. Data: 2016-10-18 02:10:54
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Jarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > BHPowiec? Na pewno kroi w rękawicach, w kasku, okularach, słuchawkach i
    > obowiązkowo buty z kapką. No może coś jeszcze;)

    No jak nie, jak tak?
    Tak się zastanawiam, ile dziś zrobiłem rzeczy, za które, gdybym był ściśle
    obiektywnym i bezstronnym nawet wobec siebie, niezwłocznie zwolniłbym siebie
    z pracy, za nieprzestrzeganie "behapu"...? :))
    Na ktrymś Discovery chyba pokazali pracę gościa-śmieciarza... a może to
    Galileo na TV4... nie pomnę. Gostek obrabiał to bez rękawic i jeszcze mówił,
    że wcale się nie brzydzi :)

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"