  • 11. Data: 2017-08-13 17:01:14
    Temat: Re: Nie do wiary
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-12 o 17:45, Pszemol pisze:

    > Zrób backup, potem "reset all settings". Mój iPhone4 który narzekałem
    > że jest zbyt wolny z iOS 7 i zżera baterię w pół dnia zrobił się po tej
    > operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.

    Zrobiło mi upgrade do iOS 10 niestety.

    > I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

    a LG mi działa 3-4 dni tylko dzwoniąc (służbowy, a nie do zabawy).

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2017-08-13 22:45:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <omovai$k8c$1@mx1.internetia.pl>, "re" <r...@r...invalid>
    wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    > ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
    > ---
    > Kto kupuje ten szit ?

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie.
    --
    TA

  • 13. Data: 2017-08-14 08:45:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 05:12:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    > ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
    >
    > https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-
    sold-1999500

    A Polska swego czasu była największym exporterem telefonów;)

  • 14. Data: 2017-08-14 12:46:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

    > Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    > ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
> [...]

    No na taki szit to mnie faktycznie nie stać :-)

  • 15. Data: 2017-08-15 03:48:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Zrobiło mi upgrade do iOS 10 niestety.

    Może ten sam motyw pomoże z iOS 10?

    > a LG mi działa 3-4 dni tylko dzwoniąc (służbowy, a nie do zabawy).

    Każdy używa inaczej telefonu więc inaczej pracuje na baterii.
    Nie napisałem tego po to aby Ciebie zapewnić że będzie Ci
    chodził 2 dni tylko aby pokazać jak backup+reset+restore
    wyczyściło u mnie telefon i go przyspieszyło i wydłużyło
    czas pracy na ładowaniu z niecałych pół dnia do dwu dni.

  • 16. Data: 2017-08-15 15:59:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message:

    > Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    > ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

    Tyle to Nokia sprzedawała w dwa lata :)

  • 17. Data: 2017-08-15 16:27:36
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

  • 18. Data: 2017-08-15 19:05:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > ale ja mam lepsze pytanie: co się stało z tymi pieniędzmi?

    Zostały za granicą... jest to znany problem że Apple chomikuje
    dużą stertę kasy za granicą aby nie zapłacić podatków w USA
    i czeka na zmianę prawa które miało w planach obniżyć stopę.

  • 19. Data: 2017-10-23 03:09:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <omtjlm$b45$1@dont-email.me>, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote: