  • 41. Data: 2014-09-02 00:52:24
    Temat: Re: Nie ma to jak chmura
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 02 Sep 2014 00:18:22 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Przecież dopiero dziś apple po cichu załatało błąd w "nieskończinej
    >autoryzacji", już dawno wiedziano, że taki wyciek nastąpi, prędzej
    >czy później.

    Gdzie o tym napisali?

    A.L.

  • 42. Data: 2014-09-02 07:27:57
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    dekiel <P...@P...com> wrote:

    > Nie, nie adwokata Apple. Raczej przytaczam inne alternatywy
    > do zgadywanek które już się pojawiły.

    Ech, ze tez wam po tych wszystkich latach nadal chce sie z nim gadac.
    Cokolwiek by japcok nie zrobil, ten bedzie go bronic, z uporem maniaka za
    to przysysajac sie do bledow innych producentow. Ot, taki Goebbels na miare
    Cupertino.

    Bez odbioru.

  • 43. Data: 2014-09-02 07:45:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-02 00:52, A.L. pisze:

    > Gdzie o tym napisali?

    Np. tutaj:
    http://niebezpiecznik.pl/post/namierzono-wlamywacza-
    ktory-opublikowal-nagie-zdjecia-modelek-i-aktorek-a-
    powazna-dziura-w-find-my-iphone-zalatana/

  • 44. Data: 2014-09-02 08:58:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2014 16:40:57 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Mon, 1 Sep 2014 22:04:29 +0200, "J.F."
    >>
    > A co tu jest nieuczciwego?

    Ze "aplikacja umozliwia darmowa gre", ale placic trzeba.
    Albo ze trzeba bardzo uwazac aby nie wyslac drogiego sms, bo co prawda
    program uczciwie pyta, ale w ferworze grania bardzo latwo stuknac w
    "tak".

    J.

  • 45. Data: 2014-09-02 15:24:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-01 19:12, Pszemol pisze:
    > w Kaliforni

    Nie ma takiego stanu Kaliforna.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-09-02 17:22:15
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 2 Sep 2014 08:58:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Albo ze trzeba bardzo uwazac aby nie wyslac drogiego sms, bo co prawda
    >program uczciwie pyta, ale w ferworze grania bardzo latwo stuknac w

    A nie umozliwia darmowej gry? Umozliwia. Ale jak ktos chce miec
    ekstrasy, to musi placic. Ale bez owych w dalszym ciagu moze grac.

    Model "wersja podstawowa za darmo, dodatki platne" jestdosycpopularny.
    Nic nei ma w nim zlodziejskiego

    A.L.

  • 47. Data: 2014-09-02 18:07:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Albo ze trzeba bardzo uwazac aby nie wyslac drogiego sms, bo co prawda
    > program uczciwie pyta, ale w ferworze grania bardzo latwo stuknac w

    No ale nałogi trzeba kontrolować...
    Jak ktoś ma tego typu problem to nie ściągaj gier z adnotacją "in game
    payments" i nie odwiedzaj kasyna...

  • 48. Data: 2014-09-02 23:07:44
    Od: atm <...@v...pl>

    > tu:
    > "Dokladnie i takie przypadki pokazuja wyraznie, ze trzeba byc naiwnym
    > ufajac zapewnieniom usugodawcow o zastosowanych zabezpiecznieniach."
    > Bo nie wiesz że TAKIE przypadki pokazują że nie warto ufać usługodawcom.
    > Nie wiesz czy Lawrene nie miała hasła Jeniffer89, czy jaką ona ma rok
    > urodzenia.
    > A więc forowanie tez że nie warto ufać usługodawcom jest strzelaniem w
    > płot.

    Po oswiadczeniu Apple'a wyglada na to, ze Pszemol mial racje :]
    (oczywiscie rzeczywiosc moze to jeszcze zweryfikowac):
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/apple-nagich-zdjeci
    ach-hollywoodzkich-aktorek-zabezpieczenia-icloud-zos
    taly-zlamane.html

  • 49. Data: 2014-09-02 23:13:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-02 23:07, atm wrote:

> [...]
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/apple-nagich-zdjeci
    ach-hollywoodzkich-aktorek-zabezpieczenia-icloud-zos

    Ciekaw jestem jak wyglada kwestia z Find my Phone:
    "None of the cases we have investigated has resulted from any breach in
    any of Apple's systems including iCloud(R) or Find my iPhone."
    Na ile to moze byc gra slow usluga mogla nie byc zlamana ale byc moze
    wykorzystana skoro teraz nagle Find my Phone pozwala bodajze jedynie na
    5 prob?

  • 50. Data: 2014-09-02 23:40:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/apple-nagich-zdjeci
    ach-hollywoodzkich-aktorek-zabezpieczenia-icloud-zos

    Po prostu nasluchalem sie wystarczajaco duzo narzekan od lameror "łe...
    musze zmieniac haslo, łe, nie pamietam, łe zobaczysz ze ci zrobie na zlość
    i dam date urodzenia jako haslo... łe..".
    Nie dziwie sie, ze dobrze odgadlem psychike aktorki, ktora pewnie miala
    łatwe do odgadnięcia haselko... bo po co mocne? :-)