  • 1. Data: 2004-09-03 14:02:33
    Temat: Sprawdzenie zajetosc w serwerze TP DSL
    Od: "Olgierd Koczorowski" <o...@t...pl>

    Witam
    Czy Państwo wiedzą, jak sprawdzić miejsca zajęte w serwerze WWW TP DSL?
    Wiem o tym, że można spradzić w panelu administracyjnych, ale pokazuje tylko
    wykorzystane przestrzeni dyskowej.
    Z poważaniem.
    OLAS

  • 2. Data: 2004-09-03 14:31:07
    Temat: Re: Sprawdzenie zajetosc w serwerze TP DSL
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Czy Państwo wiedzą, jak sprawdzić miejsca zajęte w serwerze WWW TP DSL?
    > Wiem o tym, że można spradzić w panelu administracyjnych, ale pokazuje
    tylko
    > wykorzystane przestrzeni dyskowej.

    A czy miejsce zajęte w serwerze WWW to nie to samo co wykorzystanie
    przestrzeni dyskowej?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-03 14:34:53
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Jakub Zukowski wrote:

    > A czy miejsce zajęte w serwerze WWW to nie to samo co wykorzystanie
    > przestrzeni dyskowej?

    e e tam mozna sobie calkowita objetosc konta podzielic na www i email

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-09-03 16:11:22
    Od: "Olgierd Koczorowski" <o...@t...pl>

    zarezerwowalem dla www 50 MB, ale nie pokazuję ile jest zajęte przez pliki
    na serwerze WWW

  • 5. Data: 2004-09-03 16:29:58
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Olgierd Koczorowski napisał:
    > zarezerwowalem dla www 50 MB, ale nie pokazuję ile jest zajęte przez pliki
    > na serwerze WWW

    Nie pokazuje też, że nie umiesz konstruować postów i wybierać właściwą
    grupę?
    --
    Olek