  • 81. Data: 2002-05-09 23:15:32
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> wrote:
    > Jednak jakoś nikt kombinuje z DoS-owaniem serwerów żeby przejąć grupy...

    Jak to nie? Ty o tym nie wiesz, bo nie jesteś adminem news.
    (No dobrze: nie po to, żeby przejąć grupy, a żeby założyć.)

    p.

  • 82. Data: 2002-05-10 08:33:46
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    Uprzejmie donoszę, że po rozpytaniu na zaszłość ob. Wojciech Myszka
    <m...@n...eu.org> zapodaje, iż:
    > Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> wrote:
    >
    > [...]
    > MU > Oczywiscie, mozna myslec o dedykowanym serwerze news z doklejaniem
    > MU > reklam do newsow itd. Kto placi za usluge, temu sie nie dokleja. Ale
    > MU > biznesplanu nie probowalem nawet robic :-)
    >
    > Poaz tym, my spamu na niusach nie lubimy...

    Ciekawostka: jeśli Onet albo Gazeta Wyborcza zaczną w stopkach puszczać
    reklamy inne niż własne, to czy nagle pozostałe serwery zaczną te posty
    kasować? :-))) Nie wierzę...

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 83. Data: 2002-05-10 08:33:51
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl>

    Więc Thu, 9 May 2002 20:08:51 +0000 (UTC),
    Robert <r...@p...onet.pl> pisze:

    > Po prostu dlatego, że równy dostęp żydom, arabom, łysym, grubym, chudym i
    > ryżawym gwarantuje zarówno prawo międzynarodowe jak i polskie. Nikt nie może
    > być dyskryminowany za pochodzenie, wygląd czy przekonania religijne. Ale to
    > przecież wiesz.

    [ciach]

    Ty jesteś jakiś nienormalny. Przeczytaj poprzednie posty. To nie jest
    [budynek użyteczności publicznej], tylko [prywatny lokal] do którego
    ktoś łaskawie pozwala Ci wejść.

    EOT z Tobą, bo nie wiesz o czym piszesz.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <

  • 84. Data: 2002-05-10 08:34:07
    Od: "Artur" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik "Michal Zalewski" <l...@e...pl> napisał w wiadomości
    s.pl...
    > On Thu, 9 May 2002, Robert wrote:
    >
    > Na wstepie, chcialbym zaznaczyc, ze maglujecie stare, nudne i oklepane
    > Buzdyganoexpertowe tematy... wiec moze pora sie poddac?;-)

    > To jakis specjalny rodzaj pytan retorycznych?;)

    > Z TPSa masz kontrakt, TPSa podlega tez bardzo wielu regulacjom, ktorym nie
    > podlegaja inni. W skrocie, jest operatorem narodowym, i nie ma prawa
    > odmawiac ludziom dostepu ze wzgledu na swoje widzimisie.

    ale jeżeli ktoś narusza regulamin, to zgodnie z

    Prawo Telekomunikacyjne.
    art53.3.2 Operator może ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, jeżeli abonent uporczywie narusza warunki regulaminu
    wykonywania usług ...

    oczywiście dyskusyjna pozostaje kwestia co oznacza uporczywe naruszanie
    warunków, ale znam kilka automatów z których nie można dzwonić na numery
    bezpłatne.

    Artur

  • 85. Data: 2002-05-10 11:53:39
    Od: "Marcin Pawlak" <m...@c...pl>

    "Michal Szokolo" <m...@k...pmp.com.pl> wrote in message

    > Ogólnodostępne to one nie są... Trzeba się gdzieś tam zapisywać o ile
    > pamiętam.

    news.tpi.pl też nie jest.
    trzeba być klientem TP SA.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 86. Data: 2002-05-10 13:52:46
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Fri, 10 May 2002 08:33:46 +0000 (UTC), "Godryk"
    <f...@s...com.au> wrote:

> [...]
    >
    >Ciekawostka: jeśli Onet albo Gazeta Wyborcza zaczną w stopkach puszczać
    >reklamy inne niż własne, to czy nagle pozostałe serwery zaczną te posty

    Spamu nie lubimy. To nie jest ciekawostka. Banery Onetu nas denerwuja
    (ale sa w granicach przyzwoitosc: wyslano z serwisu niusy.onet.pl czy
    jakos tak).

    Ciekawe co bedzie jak zaczna reklamowac cos innego niz siebie
    samego...
    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 87. Data: 2002-05-11 10:56:13
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    Uprzejmie donoszę, że po rozpytaniu na zaszłość ob. Wojciech Myszka
    <m...@n...eu.org> zapodaje, iż:

    > Spamu nie lubimy.

    Gdzieś to już czytałem :-)

> [...]
    > jakos tak).
    >
    > Ciekawe co bedzie jak zaczna reklamowac cos innego niz siebie

    No i o to przecież pytam: czy ktoś się zdecyduje te posty z serwerów
    usuwać, czy nie?

    ZTCP w cenniku reklam Onetu jest odpowiednia opłata za doklejanie
    reklam do poczty wychodzącej z kont free - a od poczty do newsów
    nie tak daleko w świadomości użytkowników...

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 88. Data: 2002-05-11 10:56:51
    Od: Lukasz Kozicki <l...@a...pl>

    Robert wrote:
    > Niektórzy dyskutujący w tym wątku zapominają o tym, że żyją w końcu w kraju
    > cywilizowanym i jakieś prawa im przysługują. Polecam zapoznanie się z art.
    > 32 naszej konstytucji oraz art. 2 Deklaracji Praw Człowieka.

    Ale jesteś fajny .... nasza Konstytucja (a nie konstytucja), oraz Deklaracja
    Praw Człowieka gwarantują dostęp do Usenetu ? WOW !

    Uchachany
    --
    Łukasz Kozicki
    ~~~~~~~~~~~~

  • 89. Data: 2002-05-11 10:57:17
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> wrote:

    >Jednak jakoś nikt kombinuje z DoS-owaniem serwerów żeby przejąć grupy...
    >I innych podobnych rozrywek nie ma... nudne te newsy czy co?

    Po prostu słabo znasz temat. Bywalcy pl.soc.paranoja chętnie wyprowadzą Cię z
    błędu. Dowiedz się też czegoś o alt.syntax.tactical. A co do DoSowania
    newsserverów, to patrz HiPcRiMe.
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 90. Data: 2002-05-11 10:57:55
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Jak to nie? Ty o tym nie wiesz, bo nie jesteś adminem news. (No
    > dobrze: nie po to, żeby przejąć grupy, a żeby założyć.)

    I DoS ma mu w tym pomóc? W big5 czy pl.? Coś mi się nie widzi. Nawet
    jeśli by zdołał zrobić splita, to i tak g* z tego by miał. Może
    poczucie satysfakcji, bo różne są zboczenia ludzkie.

    PS.
    Chyba że za DoS uważasz podsyłanie co pewien czas podrabianych controli...

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY: