  • 1. Data: 2013-07-11 12:47:20
    Temat: Niebezpieczne i zarazem nieopłacalne miejsca
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Byłem z dzieckiem na placu zabaw na Bulwarach we Włocławku (około 10m od
    ulicy), kiedy dochodziliśmy do przejścia dla pieszych kiedy przemknęło
    przez nie auto z prędkościami śmiało można powiedzieć autostradowymi
    (odległość dzieląca dwie latarnie pokonało w około 3s). Ale oczywiście w
    takich miejscach policji z radarem, a ni FR to się raczej nie uświadczy,
    bo zbyt mało tam przejeżdża aut, aby to było opłacalne. Gdybym widywał
    policję w takich miejscach, przy placach zabaw, przedszkolach szkołach
    to bym im bił brawo (i pewnie nie tylko ja). Juz ich sama obecność
    spowolniłaby tych z ułańską fantazją. A tak dziwią się, że coraz większa
    rzesza kierowców nastawiona jest do nich już wręcz antagonistycznie.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-07-11 16:00:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** anacron pisze tak:

> [...]
    > przemknęło przez nie auto z prędkościami śmiało można powiedzieć
    > autostradowymi (odległość dzieląca dwie latarnie pokonało w około

    We wtorek widziałem jak facet na pasach pokazał kuku na muniu,
    plaskacza w czółko i podwójny fakju dla Miszcza prostej
    na ul Wilczynskiego (dla niebywałych, najbardziej ruchliwym deptaku
    bezrobotnych, o 10oo aż czarno od bab z wózkami, w Olsztynie koło
    Ostródy).

    Coś się jednak powoli w narodzie zmienia.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-07-12 08:57:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 11 Jul 2013 12:47:20 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >(odległość dzieląca dwie latarnie pokonało w około 3s). Ale oczywiście w
    a jaka jest ta odległość? 116m?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2013-07-12 11:39:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.07.2013 12:47, anacron wrote:
> [...]
    > przez nie auto z prędkościami śmiało można powiedzieć autostradowymi
    > (odległość dzieląca dwie latarnie pokonało w około 3s).

    Jak latarnie są oddalone od siebie sensownie to prędkość była grubo
    nieautostradowa - 100km/h to ~27m/s. 3s - prawie 100m. Na wąskich
    uliczkach (z powodu perspektywy) już 60km/h wydaje się być zawrotną
    prędkością.

    > Gdybym widywał
    > policję w takich miejscach, przy placach zabaw, przedszkolach szkołach
    > to bym im bił brawo (i pewnie nie tylko ja).

    Przed niektórymi, w wioskach - są. I jest lament, że nie można lecieć. W
    miastach zazwyczaj i tak nie ma warunków do bardzo szybkiej jazdy a dla
    jednego debila na tydzień stawianie radaru jest bez sensu.

    Michoo

  • 5. Data: 2013-07-12 12:26:12
    Od: Darek <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:47:20 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]
    >
    > przez nie auto z prędkościami śmiało można powiedzieć autostradowymi
    >
    > (odległość dzieląca dwie latarnie pokonało w około 3s)

    Trzeba może te wyłożone brukiem przejścia dla pieszych podnieść do góry, niedużo.
    Powinno pomóc.
    BTW. ten szybki miał kierownicę z lewej czy prawej strony? Bo tam dość dużo mieszka
    Romów, a oni z lubością używają samochodów zarejestrowanych na ich kuzynów na
    wyspach, a nie używają myślenia. Są nieśmiertelni.