  • 1. Data: 2013-07-10 23:02:08
    Temat: Wyjazd za granice bez przerejestrowania
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy mozna bez problemow wyjechac do innego kraju UE samochodem, ktory sie
    kupilo, ale ktorego sie nie zdazylo przerejestrowac na siebie?

    Trzeba miec przy sobie przysiegle tlumaczenie umowy K/S? Cos innego?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-07-10 23:16:22
    Temat: Re: Wyjazd za granice bez przerejestrowania
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 10 lipca 2013 23:02:08 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > kupilo, ale ktorego sie nie zdazylo przerejestrowac na siebie?
    >

    > Trzeba miec przy sobie przysiegle tlumaczenie umowy K/S? Cos innego?

    A jest w UE zakaz poruszania się cudzym samochodem?

  • 3. Data: 2013-07-10 23:22:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-10 23:16, k...@g...com pisze:

    > A jest w UE zakaz poruszania się cudzym samochodem?

    Za granicą właściciel auta (czyli ten, na kogo jest dowód rejestracyjny)
    musi być obecny w samochodzie.

  • 4. Data: 2013-07-10 23:42:19
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 23:22:04 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Za granicą właściciel auta (czyli ten, na kogo jest dowód rejestracyjny)
    > musi być obecny w samochodzie.

    To jest jakas bzdura - pozyczonym samochodem jezdzilo sie z umowa
    uzyczenia... Ja pytam o auto nieprzerejestrowane.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-07-10 23:44:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-10 23:22, Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > Za granicą właściciel auta (czyli ten, na kogo jest dowód rejestracyjny)
    > musi być obecny w samochodzie.

    Przechlapane mają właściciele floty tirów, muszą być w kilkudziesięciu
    pojazdach równocześnie. :-)
    Kiedyś u nas jadąc cudzym samochodem zarejestrowanym za granicą
    trzeba było mieć pisemne upoważnienie od właściciela, oczywiście
    w języku zrozumiałym dla milicjantów. Podobnie jest w innych krajach.
    http://www.auto-swiat.pl/1-wyjazd-cudzym-autem-za-gr
    anice
    http://www.skiforum.pl/threads/47195-Wyjezdzasz-za-g
    ranice-pozyczonym-lub-leasingowym-autem-Przeczytaj-k
    oniecznie!

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-07-11 01:04:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 10 Jul 2013 23:22:04 +0200, Tomasz Wójtowicz
    <s...@n...com> wrote:

    >Za granicą właściciel auta (czyli ten, na kogo jest dowód rejestracyjny)
    >musi być obecny w samochodzie.

    Cos mie sie wierzyc nei chce... A jak samochod zarejestrowany na meza,
    to zona nie moze sama jechac?...

    A.L.

  • 7. Data: 2013-07-11 08:00:29
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Za granicą właściciel auta (czyli ten, na kogo jest dowód rejestracyjny)
    > musi być obecny w samochodzie.

    I do tego musi przy sobie posiadać prawo jazdy, dowód rejestracyjny,
    aktualną polisę OC oraz zaświadczenie o szczepieniu przeciwko
    wściekliźnie...

  • 8. Data: 2013-07-11 10:37:29
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    k...@g...com nabazgrał(a):

    > A jest w UE zakaz poruszania się cudzym samochodem?

    O ile dał dobrowolnie to nie ma :)

  • 9. Data: 2013-07-11 11:49:04
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2013-07-11 10:37, Chris pisze:
    > k...@g...com nabazgrał(a):

    > O ile dał dobrowolnie to nie ma :)

    100/100 :)

  • 10. Data: 2013-07-11 12:40:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.07.2013 23:02, Maciek pisze:

    > Czy mozna bez problemow wyjechac do innego kraju UE samochodem, ktory sie
    > kupilo, ale ktorego sie nie zdazylo przerejestrowac na siebie?
    >
    > Trzeba miec przy sobie przysiegle tlumaczenie umowy K/S? Cos innego?

    Ja w przypadku leasingu wożę w aucie kopie umowy leasingowej. Spędziłem
    raz ponad 4 godziny na policji w Niemczech bo nie miałem.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza