  • 1. Data: 2013-07-11 12:38:58
    Temat: Realny koszt 100km
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Ktoś to kiedyś sobie liczył? Ja tak z ciekawości wprowadziłem sobie do
    motostat.pl prawie wszystkie koszty i nagle okazało się, że koszt
    przejechania 100km to w moim przypadku niespełna 45zł (bez uwzględniania
    opłat za parkowanie, autostrady i ceny samochodu).

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-07-11 12:48:44
    Temat: Re: Realny koszt 100km
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:38:58 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
    > Ktoś to kiedyś sobie liczył?

    Tak. U mnie motostat wyliczył 58.93/100km.
    To są koszty paliwa, ubezpieczenia, przeglądów i napraw oraz stała miesięczna opłata
    za parking.

    Bez takich dupereli jak myjnia, choinki zapachowe i płyn do spryskiwaczy ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2013-07-11 12:54:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.07.2013 12:48, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    opłata za parking.

    > Bez takich dupereli jak myjnia, choinki zapachowe i płyn do spryskiwaczy ;)

    Ja wprowadziłem to co mam na fakturach, czyli paliwo, przeglądy, części,
    myjnia, ubezpieczenie (OC i AC) oraz koszt CB, a mimo to wyszło mi dużo
    mniej. Że tak dopytam, ile Ci wyszedł koszt paliwa? U mnie dokładnie ma
    się następująco:

    Koszt paliwa: 30.14 PLN/100km
    Razem (paliwo i wydatki): 44.98 PLN/100km

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 4. Data: 2013-07-11 13:08:10
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:54:41 UTC+2 użytkownik anacron napisał:

    > �e tak dopytam, ile Ci wyszed� koszt paliwa?

    Koszt paliwa: 37.72 PLN/100km
    Auto jeździ głównie po mieście (Katowice i okolice) i spala benzynę.

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2013-07-11 13:10:56
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-11 12:48, Marcin Kiciński pisze:

> [...]
    opłata za parking.

    > Bez takich dupereli jak myjnia, choinki zapachowe i płyn do spryskiwaczy ;)

    lepiej piszcie ile wynoszą koszty eksploatacji nie licząc paliwa -
    spalanie każdy może sobie podstawić (jednemu 1,9tdi spali 5l/100,
    drugiemu 8/100) - i przy jakim przebiegu zostało to uśrednione.

    Ja dokładnie teraz nie powiem ale z tego co pamiętam to wyszło mi między
    10 a 25gr/100km (to drugie to audi 2,5tdi v6) - dla przebiegów rzędu
    kilkudziesięciu tysięcy km

    --
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 6. Data: 2013-07-11 13:25:58
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 lipca 2013 13:10:56 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:

    > lepiej piszcie ile wynoszą koszty eksploatacji nie licząc paliwa

    Podałem całkowity koszt i koszt paliwa. Różnica to 21.21/100km :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 7. Data: 2013-07-11 13:32:24
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-11 13:25, Marcin Kiciński pisze:

    > Podałem całkowity koszt i koszt paliwa. Różnica to 21.21/100km :)
    >
    > Pozdrawiam
    > MK

    koszt paliwa wysłałeś w trakcie pisania przeze mnie posta dlatego o to
    zapytałem :)

    Łukasz

  • 8. Data: 2013-07-11 13:48:19
    Od: s...@g...com

    49zł wliczając w to: paliwo, ubezpieczenie (OC+AC), naprawy i koszty eksploatacyjne
    (olej, filtry, klocki, tarcze etc.).
    Wszystko to z danych za ostatnie 4,5 roku.

  • 9. Data: 2013-07-11 14:19:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 11.07.2013 13:08, Marcin Kiciński pisze:

    > Koszt paliwa: 37.72 PLN/100km
    > Auto jeździ głównie po mieście (Katowice i okolice) i spala benzynę.

    OK, nadal to w takim razie (bardzo uśredniając) 1,5 x koszt paliwa :)

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 10. Data: 2013-07-11 14:20:33
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przejechania 100km to w moim przypadku niespełna 45zł (bez uwzględniania
    > opłat za parkowanie, autostrady i ceny samochodu).

    U mnie to wychodzi jakieś 45000 zł / 100 km. Opłaciłem oce, zatankowałem a
    przez
    rok zrobiłem 2 km bo musiałem samochód przestawić jak kładłem gres w garażu.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz