  • 1. Data: 2017-03-29 09:54:18
    Temat: Niemcy uczą się powoli
    Od: p...@g...com

    http://m.abendblatt.de/hamburg/article210088619/Waru
    m-Betrueger-Unfaelle-provozieren.html

    Dwie rodziny o nie niemieckich korzeniach znalazły sobie ciekawy sposób na zarobek:
    opanowały mianowicie pewne skrzyżowanie w Hamburgu i prowokują tam kolizje/wypadki.
    Proceder musi być a zyskowny - 29 przypadków od 2015 r b bezpieczny zero wyroków mimo
    działań policji od ponad 2 lat. Gdyby ktoś się wybierał w te okolice zalecam włączyć
    kamerkę :-)

  • 2. Data: 2017-03-31 10:12:01
    Temat: Re: Niemcy uczą się powoli
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 00:54:18 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    mimo działań policji od ponad 2 lat. Gdyby ktoś się wybierał w te okolice zalecam

    W Niemczech włączenie kamery podobno droższe niż spowodowanie stłuczki ;)

  • 3. Data: 2017-03-31 10:26:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2017 o 10:12, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    włączyć kamerkę :-)

    > W Niemczech włączenie kamery podobno droższe niż spowodowanie stłuczki ;)

    Ja sobie muszę chyba drugą z tyłu założyć. Wczoraj na parkingu trzeba
    było wyjechać a jakże tyłem z miejsca. Patrzę do tyłu - pusto, obok
    złotówa stoi i czeka z kierunkiem aż się moje miejsce zwolni. Ruszam
    powoli, a tu patrzę - złotówa podjerzdza za mój tylni zderzak i staje
    czekając aż go stuknę... Wychodzę, z kurwami, a ten skurwiel mówi, że
    trzeba do tyłu patrzeć jak się cofa. No właśnie patrzyłem, dlatego sobie
    boku z mojego OC nie zrobił. Jakbym miał kamerkę i z tyłu to bym...

    No właśnie co? Jak nie jebne, to w zasadzie sprawy nie ma... Więc co
    przypierdolić, a potem odkręcać, że stłuczkę wymusił? Na zderzaku mi nie
    zależy, ale z drugiej strony tak specjalnie przypieprzyć to nie po
    krasnoludzku, ale jak inaczej skurwiela nauczyć?

    Shrek

  • 4. Data: 2017-03-31 10:28:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-03-31 o 10:26, Shrek pisze:

> [...]
    > zależy, ale z drugiej strony tak specjalnie przypieprzyć to nie po
    > krasnoludzku, ale jak inaczej skurwiela nauczyć?

    Jeśli on nie ma kamery, to uczy się kluczykiem wzdłuż karoserii. :-)
    T.

  • 5. Data: 2017-03-31 10:44:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2017 o 10:28, T. pisze:

    > Jeśli on nie ma kamery, to uczy się kluczykiem wzdłuż karoserii. :-)

    To już nie moja liga. Zresztą kamery nie ma, ale gazrurkę może mieć.

    Shrek.

  • 6. Data: 2017-03-31 10:49:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.03.2017 10:26, Shrek wrote:
    > ale jak inaczej skurwiela nauczyć?

    Napluć w gębę

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-03-31 13:40:41
    Od: p...@g...com

    Nonsens jeżdżę od dobrych paru lat jak to była jeszcze rzadkość i Polizei zlewa temat
    ... Instalują wszyscy jedni uczą się na cudzych błędach inni dopiero na swoich.
    Gdyby te pajace nadzialy się na kogoś z dashcamem to już by siedzieli a nie dalej
    kroili naiwnych ...

  • 8. Data: 2017-03-31 14:17:01
    Od: p...@g...com

    Tutaj koleś miał :-)
    http://www.tvn24.pl/najpierw-go-potracil-na-pasach-p
    otem-chcial-pobic-szczecin,728292,s.html