  • 1. Data: 2017-03-29 16:44:13
    Temat: Vice minister wojny atakuje
    Od: p...@g...com

    2438,kolejna-kolizja-rzadowego-samochodu-wiceszef-mo
    n-zderzyl-sie.html#MT2

    Prokuratura nie nadąży badać tych wypadków takie chłopaki mają tempo :-)
    Cóż tym razem ? Fazy księżyca ? Na co zwalić winę ?

  • 2. Data: 2017-03-29 17:01:38
    Temat: Re: Vice minister wojny atakuje
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    "bo ja po prostu lubie zapierdalac!!"

  • 3. Data: 2017-03-29 17:46:35
    Od: p...@g...com

    "Jeździć to trzeba umieć"

  • 4. Data: 2017-03-29 17:55:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 Mar 2017 07:44:13 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Na co zwalić winę ?

    Już próbowali zwalić na kierowcę Volvo, sprawdzając w pierwszej kolejności
    jakie miał światło i ze z pewnością czerwone. Niestety, tym razem się
    wszystko nagrało i kierowca ŻW będzie miał ciepło w majtach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-03-29 18:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > "Jeździć to trzeba umieć"

    Ostatnio w radio słyszałem jak chłopaki robili sobie jaja ze MON kupił tych
    limuzyn 35 wiec jak odrobine sie opanują to do konca roku im starczy.
    Wtedy myslalem, ze robia sobie jaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 6. Data: 2017-03-29 18:30:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 17:55:12 +0200, Myjk napisał(a):
> [...]
    > jakie miał światło i ze z pewnością czerwone. Niestety, tym razem się
    > wszystko nagrało i kierowca ŻW będzie miał ciepło w majtach.

    Eee tam cieplo - skoro zwykly kierowca dostaje 300 zl i 6 pkt, to
    czemu zolnierz mialby wiecej niz 300 zl ?

    Gdzies tam jeszcze jest kwestia odpowiedzialnosci za sprzet ... ale tu
    chyba zdanie MON jest decydujace :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-03-29 20:06:56
    Od: p...@g...com

    Aha prawda znów nie ma AC więc podatnik zapłaci ... No cóż jeśli będą kontynuować w
    tym tempie proces destrukcji to chyba warto będzie wykupić polisy choć na zniżki bym
    nie liczył :-)

  • 8. Data: 2017-03-29 20:16:01
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Mar 2017 17:55:12 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Niestety, tym razem się
    >wszystko nagrało i kierowca ŻW będzie miał ciepło w majtach.

    Kierowca ŻW ponoć przyjął mandat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2017-03-29 20:23:35
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@i...pl w

    > Kierowca ŻW ponoć przyjął mandat.

    W szoku był, a poza tym nie popełnił wykroczenia (zapytaj Adama Płaszczycy),
    więc mandat nienależny ;-)

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2017-03-30 09:59:10
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Aha prawda znów nie ma AC więc podatnik zapłaci ... No cóż jeśli będą
    kontynuować w tym tempie proces destrukcji to chyba warto będzie wykupić
    polisy choć na zniżki bym nie liczył :-)

    no jakoś te 2% PKB na zbrojenie trzeba wydać...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl