  • 11. Data: 2015-05-05 00:15:34
    Temat: Re: Nietypowa śruba mocująca antenę samochodową
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:mi8j40$4o7$1@usenet.news.interia.pl...

    > A skąd jesteś?
    > Bo pod Twoim IP widzę 2 zupełnie inne lokalizacje.
    >
    > Mam normalnego, starej daty, tokarza w Warszawie.

    Możesz podać namiary na tego tokarza? Czasem coś potrzebuję dorobić i mam
    problem ze znalezieniem rozsądnego fachowca.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2015-05-05 08:35:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-05 o 00:15, yabba pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz podać namiary na tego tokarza? Czasem coś potrzebuję dorobić i
    > mam problem ze znalezieniem rozsądnego fachowca.

    Może być problem z zaparkowaniem: Warszawa, Grzybowska 47A

    Tel:
    22 620
    06 41

    pytaj o inżyniera Witolda.

    Stosunkowo niedaleko jest "prawdziwy" sklep tokarski: Okopowa 29A.

    Natomiast wszelkiego rodzaju śruby, wkręty, podkładki itp (tysiące
    rodzajów z całego świata): Surowieckiego 4, sklep Metalmax.
    Oczywiście nie wszystko jest na sklepie, ale można zapytać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-05-05 10:57:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > rodzajów z całego świata): Surowieckiego 4, sklep Metalmax.
    > Oczywiście nie wszystko jest na sklepie, ale można zapytać.

    Dzięki. W Metalmaks znalazłem chyba rozwiązanie problemu naprawy gwintów w
    profilach aluminiowych - nitonakrętki.

    Ze swojej strony mogę podrzucić adresy sklepów ze śrubami po praskiej
    stronie:

    Grochowska 16
    LUCERNY 3/11
    Rezedowa 19 - nierdzewka i kwasówka

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2015-05-05 13:07:09
    Od: w...@g...com

    W dniu sobota, 2 maja 2015 13:06:23 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    Jednak mam jakiś grubszy gwint. Wszędzie oferowane są śruby 5 i 6 mm. Ja
    > potrzebuję 7 albo 8 mm. Najchętniej kupiłbym samą śrubę (taka krótka na
    > Potrzebuję z jednej strony
    > 5mm, z drugiej 7 albo 8. Jak w ogóle te śrubki się nazywają? Da się
    > gdzieś to kupić luzem?
    >
    > Może jakiś pomysł?
    >
    > --
    > MN

    Nie napisałeś, jaka końcówka jest przy aucie.
    Gwint wewnętrzny (jak w nakrętce) czy wystaje śruba z zewnętrznym gwintem

  • 15. Data: 2015-05-05 14:08:15
    Od: w...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 13:07:10 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

    > Nie napisałeś, jaka końcówka jest przy aucie.
    > Gwint wewnętrzny (jak w nakrętce) czy wystaje śruba z zewnętrznym gwintem

    Ogólnie za mało danych by coś doradzić.
    Co to za auto, rocznik itd?
    W starszych amerykańcach z błotnika wystawał gwint zewnętrzny do długiego bacika ok
    1m, do radia biegł kabel koncentryczny.
    W nowszych autach można się spodziewać bardziej skomplikowanych instalacji.
    Przy krótkich batach w podstawie może siedzieć wmacniacz antenowy zasilany z
    instalacji auta.

    Nie znając szczegółów mogę polecić tylko tokarza.
    W Googlach bez wysiłku można znaleźć fachowca.

  • 16. Data: 2015-05-05 22:28:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 05 May 2015 08:35:30 +0200, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Stosunkowo niedaleko jest "prawdziwy" sklep tokarski: Okopowa 29A.

    Mój ulubiony ;) Prawdziwy folklor :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2015-05-05 22:32:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 5 May 2015 10:57:23 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Ze swojej strony mogę podrzucić adresy sklepów ze śrubami po praskiej
    >stronie:
    >
    >Grochowska 16
    >LUCERNY 3/11
    >Rezedowa 19 - nierdzewka i kwasówka

    Dobrze zaopatrzony sklep to Asmet w Michalowicach, przy Al.
    Jerozolimskich.