  • 1. Data: 2011-04-08 12:50:12
    Temat: Norma branżowa na włazy owalne
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Witam,

    Poszukuję normy branżowej n BN-67/2211-16 na włazy stalowe owalne. Czy ktoś
    mógłby mi podesłać?
    Czy ta norma została kompletnie wycofana razem z innymi BN, czy została
    zastapiona inną?

    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański
    http://www.7dak.pl/
    http://www.7dak.fora.pl/

  • 2. Data: 2011-04-08 12:56:22
    Temat: Re: Norma branżowa na włazy owalne
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Apr 8, 1:50 pm, Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> wrote:
    > Witam,
    >
    > Poszukuj normy bran owej n BN-67/2211-16 na w azy stalowe owalne. Czy kto
    > m g by mi podes a ?
    > Czy ta norma zosta a kompletnie wycofana razem z innymi BN, czy zosta a
    > zastapiona inn ?

    Tez szukalem z 10 lat temu. Zapomnij.
    Konrad

  • 3. Data: 2011-04-08 22:17:12
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> napisał(a):

> [...]
    > mógłby mi podesłać?
    > Czy ta norma została kompletnie wycofana razem z innymi BN, czy została

    Jeśli dasz czas do wtorku to zobaczę co w mojej biblioteczce archiwalnych norm
    znajdę :)

  • 4. Data: 2011-04-11 10:02:48
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > mógłby mi podesłać?
    > Czy ta norma została kompletnie wycofana razem z innymi BN, czy została

    Ta norma prawdopodobnie została usunięta. Ale akurat mam tę BN-67/2211-16. Na
    jaki adres posłać? :)

  • 5. Data: 2011-04-11 10:25:56
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 10:02:48 +0000 (UTC), l...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Ta norma prawdopodobnie została usunięta. Ale akurat mam tę BN-67/2211-16. Na
    > jaki adres posłać? :)

    Super. Widziałem, że coś wysyłałeś na docentos13, ale doszedł pusty mail.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2011-04-11 12:03:15
    Od: " " <l...@N...gazeta.pl>

    Doc <d...@w...pl.die.spamer.die> napisał(a):

    > Super. Widziałem, że coś wysyłałeś na docentos13, ale doszedł pusty mail.
    >
    > Pozdrawiam,

    Rzeczywiście nie poszło za pierwszym razem. Posłałem jeszcze raz. :)