  • 41. Data: 2019-08-25 17:06:11
    Temat: Re: North.pl - jak oni to robią?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2019-08-25 o 00:18, Irek.N. pisze:
> [...]

    Chyba coś się nie udało ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 42. Data: 2019-08-25 22:16:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Chyba coś się nie udało ;)

    Ups...faktycznie, sorki.

    Iiyama błyszcząca była.
    Philips też, ale powiedział bym że to półmat w stosunku do Iiyamy, da
    się pracować.
    LG jest matowy.

    Philips BDM4065UC
    LG 43UD79-BA

    Miłego.
    Irek.N.

  • 43. Data: 2019-08-26 10:50:43
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-08-25 o 22:16, Irek.N. pisze:

    > Ups...faktycznie, sorki.
    >
    > Iiyama błyszcząca była.
    > Philips też, ale powiedział bym że to półmat w stosunku do Iiyamy, da
    > się pracować.
    > LG jest matowy.
    >
    > Philips BDM4065UC
    > LG 43UD79-BA

    Dzięki :)

    Iiyamę to ja biorę pod uwagę na pewno matową, aczkolwiek teraz to już
    nie całkiem jestem przekonany. LG to dokładnie ten model, a tego
    Philipsa to już chyba nie ma w ofercie. Ale po przejechaniu się na
    zagiętym który okazał się błyszczący to już bez bardzo wyraźnej
    informacji Philipsa nie kupię. Ten ich półmat to dobry jest do
    telewizora, a nie do pracy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 44. Data: 2019-08-26 15:12:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 20:27, Dariusz Dorochowicz pisze:
    > Dwa monitory mają dużą zaletę w postaci możliwości równoczesnego
    > wyświetlania dokumentu tworzonego i źródłowego. To nie tylko schemat i
    > PCB, ale np PDF i element biblioteczny.

    To mam bez podłączania dwu monitorów do jednego kompa.
    Mam przed sobą 3 monitory podłączone do 3 komputerów.
    Jeden połączony do sieci - pdf (pobrany z sieci) na nim.
    Drugi do pracy (odłączony od sieci) - na nim element biblioteczny.
    Trzeci to Windows XP ze starym Protelem - tu wyświetlam to co
    postanowiłem przenieść (ręcznie) z Protela do KiCada.

    Szczerze mówiąc jakbym chciał do roboczego podłączyć dwa monitory to już
    miejsca na biurku brakuje, ale jak już przestanę zaglądać do Protela to
    może, może....
    P.G.

  • 45. Data: 2019-08-26 15:29:09
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.08.2019 um 10:44 schrieb Piotr Gałka:

    > Niedawno odkryłem, że w KiCadzie przy rozmieszczaniu elementów na płytce
    > jak złapię element to jest on też wyróżniony na schemacie (co według
    > mnie znacznie ułatwia zrobienie wstępnego porządku) to spróbowałem
    > pracować z podzieleniem ekranu (27") na pół, ale te połówki wydają mi
    > się małe.
    > Rozważam sprawienie sobie komputera co by z dwu monitorów robił jedną
    > przestrzeń - wtedy będę miał płytkę na jednym, a schemat na drugim. Ale
    > czy warto robić sobie zamieszanie z przenosinami tylko z powodu jednego
> [...]

    mam dwa monitory 27" 2520x1440 i jeden 24" 1920X1080. Do robienia płytek
    bardzo przydatne, bo mam schemat na jednym, pcb na drugim, a na trzecim
    np data sheet.

    Waldek

  • 46. Data: 2019-08-26 22:04:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > mam dwa monitory 27" 2520x1440 i jeden 24" 1920X1080. Do robienia płytek
    > bardzo przydatne, bo mam schemat na jednym, pcb na drugim, a na trzecim
    > np data sheet.

    Konstruktor ostatnio poprosił mnie o zmianę monitorów. Miał 40" i 27" na
    biurku. Przeszkadzało mu, że ma tak różne wymiarowo monitory. Poprosił o
    dwie 27-ki.

    Ja nie widzę żadnej korzyści w dwóch monitorach kontra jeden duży.
    Zauważyłem natomiast pewną zależność. Jak ktoś pracuje na małym (wiem,
    nieładnie, ale jak nazwać 24" w sąsiedztwie 40?) to ma zwyczaj odpalania
    aplikacji na cały ekran. Strasznie denerwujące na dużych monitorach, ale
    zwalczyć nie idzie :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 47. Data: 2019-08-26 23:50:40
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Irek.N. <t...@j...taki.jest.pl>
    w artykule <news:5d643b58$0$17344$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

> [...]
    > nieładnie, ale jak nazwać 24" w sąsiedztwie 40?) to ma zwyczaj odpalania
    > aplikacji na cały ekran. Strasznie denerwujące na dużych monitorach, ale

    Zwyczaj odpalania na całym ekranie jest denerwujący niezależnie od jego
    rozmiaru. Swoją drogą nie można tego 24" przekręcić do pionu? Może tak by
    pasował?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 48. Data: 2019-08-27 12:55:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Irek.N.,

    Monday, August 26, 2019, 10:04:42 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > nieładnie, ale jak nazwać 24" w sąsiedztwie 40?) to ma zwyczaj odpalania
    > aplikacji na cały ekran. Strasznie denerwujące na dużych monitorach, ale

    To niekoniecznie tak. Bardzo wiele stron działa w ten sposób, że
    ustala pozycje elementów na podstawie nie szerokości okna przeglądarki
    ale szerokości ekranu. Podobnie jest z wieloma aplikacjami. Strasznie
    wkurzające, gdy pracuje się na dzielonym ekranie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2019-08-27 15:11:37
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    w artykule <news:2864661787$20190827125537@squadack.com> pisze:

> [...]
    > To niekoniecznie tak. Bardzo wiele stron działa w ten sposób, że
    > ustala pozycje elementów na podstawie nie szerokości okna przeglądarki

    Jest jeszcze gorzej. Taki łebmajster uważa, że cała szerokość ekranu jest
    jego, a potem się dziwi, że widać poziomy pasek przewijania (bo wpisał
    szerokość na sztywno) albo że mu się lejałt rozjeżdża (bo elementy skalują
    się inaczej niż sobie policzył).

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 50. Data: 2019-08-27 15:34:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Tuesday, August 27, 2019, 3:11:37 PM, you wrote:

> [...]
    > jego, a potem się dziwi, że widać poziomy pasek przewijania (bo wpisał
    > szerokość na sztywno) albo że mu się lejałt rozjeżdża (bo elementy skalują

    Niestety, mogę tylko potwierdzić - używam stałego powiększenia
    czcionek 125% - koszmar zarówno w aplikacjach jak i na części stron :(

    --
    Best regards,
    RoMan