  • 1. Data: 2010-10-10 23:26:32
    Temat: Nowe auto do 60 tys. PLN
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    Nie musi być szybkie. Jako, że określone zostały już mniej więcej modele,
    proszę o pomoc w trafnym wyborze na jakieś 5-6 lat:

    Honda:
    City - 1.4 100KM - najwyższa wersja 55 tys. PLN

    Toyota:
    Corolla 1.33 VVT-i
    Auris 1.33 VVT-i

    Hyundai:
    i30 3drzwiowy

    KIA
    CEED

    Skoda
    Octavia 1.2TSI

    VW
    Golf Comfortline 1.4 80KM

    Generalnie jak widzicie nie chodzi tutaj o moc, a po prostu NIEZAWODNOŚĆ
    (kosztem komfortu). Auto ma jeździć i nierdzewieć, nie sypać się itp. Będzie
    nim jeździł mój ojciec, który rzadko kiedy przekracza 100 km/h, 3000 RPM i
    robi średnio 8-9tys. km w skali roku. Jego Fabia 1.4 (silnik VW) ma na
    liczniku 47 tys. km od maja 2005 roku i wygląda jak nowa... :))) Profil
    usera już znacie, a zatem proszę o radę...

  • 2. Data: 2010-10-10 23:37:43
    Temat: Re: Nowe auto do 60 tys. PLN
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:

    > Generalnie jak widzicie nie chodzi tutaj o moc, a po prostu NIEZAWODNOŚĆ
    > (kosztem komfortu). Auto ma jeździć i nierdzewieć, nie sypać się itp.

    To Ceed będzie dobrym wyborem, zwłaszcza że w tym zestawieniu pewnie też
    będzie najtańszy.

  • 3. Data: 2010-10-10 23:54:34
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com> napisał w
    wiadomości news:i8tb29$u4g$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie musi być szybkie. Jako, że określone zostały już mniej więcej modele,
    > proszę o pomoc w trafnym wyborze na jakieś 5-6 lat:

    Lancer sedan 1,5 109 KM
    http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sedan

    są też 1,6 i 1,8
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 4. Data: 2010-10-11 00:00:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin syntax error

> [...]
    > VW) ma na liczniku 47 tys. km od maja 2005 roku i wygląda jak nowa...
    > :))) Profil usera już znacie, a zatem proszę o radę...

    Do tego stylu jazdy zapewne najlepiej pasuje silnik 1.2 TSI. Mała
    wolnossąca benzyna w ogóle nie jedzie na niskich obrotach. Ten ma chociaż
    turbo. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-11 01:13:53
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 10.10.2010 23:26, syntax error pisze:
    > Nie musi być szybkie. Jako, że określone zostały już mniej więcej
    > modele, proszę o pomoc w trafnym wyborze na jakieś 5-6 lat:

    W tej cenie brał bym Mitsubishi Lancera.

  • 6. Data: 2010-10-11 07:54:52
    Od: JacekJ <J...@t...pl>

    W dniu 2010-10-10 23:26, syntax error pisze:
    > Nie musi być szybkie. Jako, że określone zostały już mniej więcej
    > modele, proszę o pomoc w trafnym wyborze na jakieś 5-6 lat:
    Skoda Octavia TOUR - wg. cennika to każda wersja silnikowa w tej cenie
    się załapie.
    http://www.skoda-auto.pl/upload/1/File/O1XCL10101004
    A.pdf

    JJ

  • 7. Data: 2010-10-11 08:38:58
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Hyundaia i Kia sobie zdecydowanie odpuść. Wysoka awaryjność, beznadziejne
    serwisy i tygodnie oczekiwania na części zamiennne.

  • 8. Data: 2010-10-11 09:53:17
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "JacekJ" <J...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Skoda Octavia TOUR - wg. cennika to każda wersja silnikowa w tej cenie się
    > załapie.
    > http://www.skoda-auto.pl/upload/1/File/O1XCL10101004
    A.pdf

    Skoda tania jest tylko pozornie bo w wysposażeniu standadowym ma tyle co 15
    letnie auta czyli oprócz wspomagania kierownicy KOMPLETNIIE NIC. Co jak co
    ale żeby dopłacac za centralny zamek to już przesada. Elektrycznie sterowane
    szyby z przodu i lusterka to już tez standard. W Skodzie dopłata jest do
    wszystkiego.

  • 9. Data: 2010-10-11 10:27:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Zapytaj się o samochody demo (jeżeli przebieg rzędu 5 tyś km nie jest
    problemem)

    Szwagier kupił za niecałe 60 tyś samochód (Astra 4) który był wart jako
    nowy 81 tyś i przebieg 2 tyś km.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2010-10-11 10:31:51
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie musi być szybkie. Jako, że określone zostały już mniej więcej modele,
    > proszę o pomoc w trafnym wyborze na jakieś 5-6 lat:

    może jestetm monotematyczny ale looknij jeszcze na KIA Venga :)
    za tą kasę 1.6 benzyna "w automacie"
    no i spokojnie może liczyć na 7 lat gwarancji ja ktyle jeździ :))
    pzdr
    GL