  • 1. Data: 2010-10-10 22:55:46
    Temat: Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?
    Od: me-how <m...@p...fm>

    Witam, czy to rzeczywiście nie chce jeździć?
    Szukam opini kogoś kto to posiada, albo jeździł.
    Chodzi mi o silnik, przeważnie piszą że kiepski.
    Pali dwa litry więcej niż w katalogu, zaczyna przyśpieszać po
    4 tys obrotów - prawda?
    Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 2. Data: 2010-10-10 23:57:22
    Temat: Re: Opel Astra 4 1,6 benzyna - czy tym da się jeździć?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin me-how

> [...]
    > obrotów - prawda?
    > Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

    A jak może jeździć nowy, ciężki kompakt z wolnossącym 1,6? Wolnooo...

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-10-11 00:34:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-10 23:57, to pisze:
    > begin me-how

    > A jak może jeździć nowy, ciężki kompakt z wolnossącym 1,6? Wolnooo...

    a 2.0 diesel 160 KM zaczyna jechać?

  • 4. Data: 2010-10-11 01:32:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > a 2.0 diesel 160 KM zaczyna jechać?

    Zrobić program na ~190 i będzie jechać. Jak ktoś lubi diesla
    oczywiście. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-11 07:14:50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "me-how" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > obrotów - prawda?
    > Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

    Nie jechałem ale przewiduję że szału nie będzie a nawet rozczarowanie. Może
    umów sie na jazde próbną, najlepiej 1.6 + drugia Astra z innym silnikiem.

  • 6. Data: 2010-10-11 08:59:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > obrotów - prawda?
    > Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

    jeżeli zamierzasz kupić to koniecznie musisz przejechać na jazdę próbną
    autem z tym konkretnie silnikiem,
    nie wiem jakie oznaczenie ma silnik o który pytasz ale czytałem opinie że
    któryś (bodaj 1.6 - 115KM) nie chce... ruszać z miejsca, poważnie, dławi,
    muli i dopiero się rozpędza, ASO rozkładają ręce i ponoć TTTM, w opiniach
    objaw jest na tyle silny, że powoduje niebezpieczne sytuacje przy włączaniu
    się do ruchu o_O
    jak ruszy to wszystko jest OK,
    a poza tym zasada jest taka, że nie kupuje się auta z silnikiem którym się
    nie jeździło,
    znam trochę ludzi rozczarowanych po zakupie (na zasadzie "...bo pan w
    salonie mówił..."),

    brat

  • 7. Data: 2010-10-11 13:30:41
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > a poza tym zasada jest taka, że nie kupuje się auta z silnikiem którym
    > się nie jeździło,
    > znam trochę ludzi rozczarowanych po zakupie (na zasadzie "...bo pan w
    > salonie mówił..."),
    No niestety cus w tym jest....

  • 8. Data: 2010-10-11 14:42:52
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 10-10-2010 o 22:55:46 me-how <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > obrotów - prawda?
    > Nie szukam auta rakiety, no ale emerytem jeszcze nie jestem :)

    Astra 3 z 1.6 (105) strasznie zamula, to w 2 (100) szybciej się zbierał..
    więc tutaj pewnie podobnie jest...

  • 9. Data: 2010-10-11 20:59:06
    Od: me-how <m...@p...fm>

    dobra, jeździ, ale wg mnie kiepsko, czyli to czego się obawiałem

    auto używane jako zastępcze w serwisie, więc wiadomo że różni
    kierowcy, ale spalanie wg kompa 9 litrów, 3 osoby na pokładzie
    i bez kręcenia pod czerwone pole jest lipa

    alternatywa to ogólnie kaczki, a w przypadku tego auta to
    silnik 1,6 turbo, 180 koni, szkoda że go nie mieli do jazd,
    jedyny minus to 9 koła dopłaty :/

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 10. Data: 2010-10-11 21:48:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-11 01:32, to pisze:
    > begin megrims

    > Zrobić program na ~190 i będzie jechać. Jak ktoś lubi diesla
    > oczywiście. ;)

    Zrobiłem Vectre C 1.9 cdti ze 150 na 192 i jedzie, ale lata na boki :D
    Skręca na prawo ostro i te sprawy..rozumiesz <ROTFL>