  • 21. Data: 2006-03-13 21:32:04
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:
    > "Nie można zabić czegoś co już nie żyje..."

    Segment rynku potrzebujący upload-u w okolicach ~1-2Mb/s nadal jest
    nienasycony. Segment ten ma centralnie w nosie wypasiony download. A ja tylko
    cieszę się z tego.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 22. Data: 2006-03-14 06:00:37
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
> [...]
    /dsl_tp/

    > Ciekawe, jaki procent polskiego tzw. kontentu jest w stane ciągle
    > podawać dane z prędkością 15Mb/s?
    TP-Internet ?

    trzeba brac przyklad z chello

    oni maja gleboko w .... lacze do tepsy i to ze jest na amen zatkane

    --
    Mateusz

  • 23. Data: 2006-03-14 07:16:14
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 14 Mar 2006 07:00:37 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > TP-Internet ?
    > trzeba brac przyklad z chello

    nie ulega żadnej wątpliwości :P

    http://213.77.52.253/kszynka.jpg

    > oni maja gleboko w .... lacze do tepsy i to ze jest na amen zatkane

    zasysacze tłukący 24h p2p nie zauważają różnicy skąd ssają i kto od
    nich ssa, byleby dobrze ssał bo wtedy nabija się ratio i lepiej idą
    filmy z sieci

    --
    futszaK
    601061867

  • 24. Data: 2006-03-14 08:31:02
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:

    > TP-Internet ?

    A w TP-Internet stoi jeszcze jakiś kontent ;-O ?

    > trzeba brac przyklad z chello
    > oni maja gleboko w .... lacze do tepsy i to ze jest na amen zatkane

    No bo wszyscy robimy błąd. Zamiast się zabijać o łącza do tepsy, wszyscy
    powinni je przestać kupować. Gdyby tepsa została z tym całym neostradowym
    bałaganem, mogącym się co najwyżej między sobą wybrandzlować, sytuacja
    wyglądałaby inaczej.

    Dobrze się gada o utopiach. Myślę, że wystarczy :-)

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 25. Data: 2006-03-14 09:18:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Tomasz Śląski napisał:

> [...]
    > powinni je przestać kupować. Gdyby tepsa została z tym całym neostradowym
    > bałaganem, mogącym się co najwyżej między sobą wybrandzlować, sytuacja

    Niezupełnie, Tomku. Wtedy Twoi klienci nie zabijali by się o hosting u
    Ciebie, tylko poszli tam, gdzie są podłączeni ICH klienci. A jakoś nie
    widać, żeby którykolwiek operator alternatywny mógł w realnie
    przewidywalnym okresie zapewnić podłączenie 5 milionów klientów. Albo
    chociaż połowy tej liczby.

    M.

  • 26. Data: 2006-03-14 09:31:51
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

> [...]
    > widać, żeby którykolwiek operator alternatywny mógł w realnie
    > przewidywalnym okresie zapewnić podłączenie 5 milionów klientów. Albo

    Spoko, ale wciaz to jest chore. Bo np mając firme hostingową, żeby umożliwić
    dostęp dla klientów z całego Internetu prócz tpnet zapłacisz np za 1Mb/s ~
    100 zł a sam ruch tylko do TP ~800 zł. ;>
    Więc trochę dziwna saprawa, dostęp do czegoś małego jest dużo droższy, niz
    do sieci globalnej.

  • 27. Data: 2006-03-14 09:49:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 14 Mar 2006 10:31:51 +0100, użyszkodnik "Kolichowski Robert"
    <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > 100 zł a sam ruch tylko do TP ~800 zł. ;>
    > Więc trochę dziwna saprawa, dostęp do czegoś małego jest dużo droższy, niz

    Masz wybór, albo chcesz być ładnie dostępny dla klientów
    subsydiowanych tepsianych ADSLi (również tych 15000 :P) i godzisz się
    dopłacać do ich funkcjonowania, albo nie dopłacasz i masz to co masz.

  • 28. Data: 2006-03-14 09:59:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik futszaK napisał:

    > Masz wybór, albo chcesz być ładnie dostępny dla klientów
    > subsydiowanych tepsianych ADSLi (również tych 15000 :P) i godzisz się
    > dopłacać do ich funkcjonowania, albo nie dopłacasz i masz to co masz.

    futszaK - gdzie Ty tu widzisz subsydiowanie? To jest ewidentne czerpanie
    pożytku z renty monopolowej ;-)

    M.

  • 29. Data: 2006-03-14 10:06:10
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > okresie zapewnić podłączenie 5 milionów klientów. Albo chociaż połowy tej

    Maćku, masz zupełną rację, napisałem w poście powyżej, że mam świadomość
    utopijności swojej tezy :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN