  • 31. Data: 2006-03-14 13:19:19
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: Denken <d...@i...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Niezupełnie, Tomku. Wtedy Twoi klienci nie zabijali by się o hosting u
    > Ciebie, tylko poszli tam, gdzie są podłączeni ICH klienci. A jakoś nie
    > widać, żeby którykolwiek operator alternatywny mógł w realnie
    > przewidywalnym okresie zapewnić podłączenie 5 milionów klientów. Albo
    > chociaż połowy tej liczby.

    Ciegle zapominacie o tym ze content nie musi stac w Polsce. Oferta
    francuzow jest znacznie atrakcyjniejsza podobnie oferty z USA. Jesli mam
    site'y gdzie ruch jest duzy spokojnie oplaci mi sie zaplacic 1500PLN
    miesiecznie za 2x50Mbps niz nawet kupowac od TP za jakies 15kPLN..... :)

    Ale to baaardzo stara dyskusja (ciekawe jak dlugo bedzie powracac).

    --
    Denken

  • 32. Data: 2006-03-14 15:10:05
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie wymagaj od pana Grzegorza Łuszczyka i jego przełożonych poprawnego
    > wysławiania się w języku polskim :-P
    >
    > Rozumiem to w taki sposób, że jest to promocja dla dotychczasowych
    > abonentów iDSL, zgodnie z §1 pkt. 2, czyli dla tych, którzy byli
    > abonentami conajmniej w okresie 31.12.2004-1.3.2006 i wyrazi wolę
    > korzystania z promocji.
    >
    > M.

    Napisałem meila do TP i potwierdzili ze moge
    a wiec chyba sie skusze na DSL8000 ale wacham się jeszcze
    co do mojego trzepaka poniewaz jakas firma juz montuje kable na blokach
    o zgroza konkuręcja feee
    help !

  • 33. Data: 2006-03-14 15:19:22
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 14 Mar 2006 16:10:05 +0100, użyszkodnik Łukasz 'mistrzu'
    Jabłoński <m...@w...edu.pl> napisał:

    > Napisałem meila do TP i potwierdzili ze moge
    > a wiec chyba sie skusze na DSL8000 ale wacham się jeszcze
    > co do mojego trzepaka poniewaz jakas firma juz montuje kable na blokach
    > o zgroza konkuręcja feee

    jakim cudem firma może zrobić lepszą oferte od trzepaka ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 34. Data: 2006-03-14 16:34:22
    Od: "KM" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:dv436n$uuj$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości

    > Jako pierwszy w mieście złożyłem zamówienie.
    > Moja wizyta, jak zwykle, była okazją dla pracowników TPSA do dowiedzenia
    > się o nowych usługach ich firmy.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    A ja przed chwila wróciłem z TelePunku (17:00) i mila Pani powiedziała mi,
    że ONI nic nie wiedzą i póki co nie ma nowej oferty. Gdy zadałem pytanie
    kiedy może być - dowiedzialem sie, że NIE WIADOMO.

    Kolombek

  • 35. Data: 2006-03-14 16:50:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "KM" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że ONI nic nie wiedzą i póki co nie ma nowej oferty. Gdy zadałem pytanie
    > kiedy może być - dowiedzialem sie, że NIE WIADOMO.

    U mnie też nie wiedzieli, ale już ich nauczyłem nie wątpić w moje zdanie.
    8-)

  • 36. Data: 2006-03-14 18:06:41
    Od: "KM" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:dv6s9b$rra$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > 8-)
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Gratuluje siły perswazji ;)
    Kolombek

  • 37. Data: 2006-03-14 18:34:49
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "KM" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie też nie wiedzieli, ale już ich nauczyłem nie wątpić w moje zdanie.
    > 8-)

    jak ? bo tez bede szedł i niedlugo albo moze poczekam troche niech sie
    nauczą

  • 38. Data: 2006-03-14 18:58:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Łukasz 'mistrzu' Jabłoński" <m...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:dv72cu$c8n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jak ? bo tez bede szedł i niedlugo albo moze poczekam troche niech sie
    > nauczą

    Siła przekonywania i argumenty.
    Kiedyś twierdzili, że nie jest możliwy dostęp do internetu bez linii
    telefonicznej, nie wiedząc o FR. Ciężko było je przekonać.
    Ogólnie Tepsa, to ociężała machina.

  • 39. Data: 2006-03-14 19:43:15
    Od: "michal.b" <mike01@_skasujTO_polbox.com>

> [...]
    > że ONI nic nie wiedzą i póki co nie ma nowej oferty. Gdy zadałem pytanie
    > kiedy może być - dowiedzialem sie, że NIE WIADOMO.

    dzisiaj zlozylem wniosek w telepunkcie na dsl 8
    pani wiedziala o promocji dsl efekt, wydrukowala wniosek i ...

    nie bylo tam opcji dsl 8 ani dsl 15 :) wiec trzeba bylo recznie dopisac,

    teraz czekam na sprawdzenie mozliwosci technicznych... sam jestem ciekaw
    co z tego wyjdzie, w sumie po kablu do centrali mam ok 1 km

    michal b

  • 40. Data: 2006-03-14 20:01:45
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    Jak ktoś ma może jeszcze stary soft na modemie DSL'a to niech się podzieli
    jaki ma SNR. :-)
    Ja mam bardzo niski (27) a do centrali mam bardzo blisko (~50m), nie wiem
    czy TP czasami nie wykombinowała i nie podłączyła mnie do innej centrali.
    Nie tej najbliżej tylko nie wiadomo gdzie. :(

    Usługa DSL 1024, i bardzo często przerywa transmisje. Pewno z tego powodu.
    modem SpeedStream 5100