  • 251. Data: 2014-01-12 01:00:37
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Twoje zachowania są typowe dla nałoga.

    Po czym wnosisz?

    > jak by to było tylko moje zdanie to by znaczyło że mogę się mylić.

    To byłoby dziwne. Wiadomo, jak cenisz sobie wiarygodnośc na newsach...

  • 252. Data: 2014-01-12 16:07:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-11, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Generalnie mało cie interesuje poza czubkiem własnego nosa i kazda okazją
    > zeby obrazac i pokazać klase w swoich wypowiedziach...

    Bo to taki lokalny przyglup jest :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 253. Data: 2014-01-12 16:09:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-11, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Twoje zachowania są typowe dla nałoga. jak by to było tylko moje zdanie to by
    znaczyło że mogę się mylić. Ale to nie tylko moje zdanie.

    Za to twoje zachowana sa typowe dla skonczonego kretyna. jak by to bylo
    tylko moje zdanie to by znaczylo, ze moge sie mylic. Ale to nie tylko moje
    zdanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 254. Data: 2014-01-12 16:51:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 16:09:20 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > tylko moje zdanie to by znaczylo, ze moge sie mylic. Ale to nie tylko moje

    Budyń cie wynajął żebyś za papugę robił czy może jesteś z klubu przyszłych
    alkoholików?

  • 255. Data: 2014-01-12 16:52:32
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > tylko moje zdanie to by znaczylo, ze moge sie mylic. Ale to nie tylko moje

    Budzik cie wynajął żebyś za papugę robił czy może jesteś z klubu przyszłych
    alkoholików?

  • 256. Data: 2014-01-12 16:56:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Budzik cie wynajął żebyś za papugę robił czy może jesteś z klubu przyszłych
    alkoholików?

    No ale chyba trudno sie ze mna nie zgodzic nie? Nie tylko ja uwazam cie na
    tej grupie za skonczonego kretyna, wiec chyba jednak cos jest na rzeczy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 257. Data: 2014-01-12 17:00:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 16:56:29 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

> [...]
    >
    > tej grupie za skonczonego kretyna, wiec chyba jednak cos jest na rzeczy...

    Trudno żebym zyskiwał na popularności wśród ludzi mających pociąg do alkoholu jeśli
    twierdzę że są alkoholikami.

  • 258. Data: 2014-01-12 17:15:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Trudno żebym zyskiwał na popularności wśród ludzi mających pociąg do alkoholu jeśli
    twierdzę że są alkoholikami.

    Niestety, wielu to stwierdzilo jeszcze przed ta dyskusja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 259. Data: 2014-01-12 17:21:04
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 17:15:19 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    jeśli twierdzę że są alkoholikami.

    > Niestety, wielu to stwierdzilo jeszcze przed ta dyskusja.
    >

    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    A ci? To głupcy z urodzenia. Ich zdanie się nie liczy.

  • 260. Data: 2014-01-12 17:39:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To ja postuluje równiez badania na zmeczenie itd.

    Nie będę oponował.
    Byle to były badania, a nie ilość godzin, tak jak przy TIR-ach, bo to bez
    sensu.