  • 1. Data: 2014-01-06 17:41:15
    Temat: Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Witam wszystkich i Tomka również,

    sorry za taką grupową prywatę ale skoro mówisz publicznie o swojej walce z
    prawem o prawo to też chciałem cię o cos publicznie spytać:
    http://www.youtube.com/watch?v=Kgtnc6Fgx2o

    Powiedziałeś w tym ww. wywiadzie że twoje dochodzenie do prawdy kosztowało
    cię oprócz "kilkudziesięciu tysięcy złotych" także utratę "życia prywatnego,
    które teraz próbujesz odbudować" - naprawdę było warto za 300 zł mandatu aż
    tak podburzyć sobie prywatność ? (Nie wiem o co chodziło (małżeństwo, dzieci
    ?) i nie chce wchodzić w czyjeś sprawy).

    Pozdrawiam,

    Bugatti

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-06 18:09:48
    Temat: Re: Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prywatnego,
    > które teraz próbujesz odbudować" - naprawdę było warto za 300 zł mandatu

    po pierwsze primo - "podburzyc sobie prywatnosc" :D jak widac polska
    jenzyk trudna jenzyk... :)

    po drugie primo - troche nie skumales tematu bo najmniej tam chodzi o 300
    pln mandatu...

  • 3. Data: 2014-01-06 18:15:41
    Od: tá´Ź

    misiek wrote:

    > po pierwsze primo - "podburzyc sobie prywatnosc" :D jak widac polska
    > jenzyk trudna jenzyk... :)

    A Ty w jakim języku nadajesz? Bo na pewno nie po polsku.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2014-01-06 18:19:23
    Od: "Bugatti" <n...@m...pl>

    Użytkownik "misiek" napisał w wiadomości:

    > po pierwsze primo - "podburzyc sobie prywatnosc" :D jak widac polska
    > jenzyk trudna jenzyk... :)
    >
    > po drugie primo - troche nie skumales tematu bo najmniej tam chodzi o 300
    > pln mandatu...

    Ale od 300 zł się zaczęło...

    Pozdr.

    Bugatti

  • 5. Data: 2014-01-06 18:47:56
    Temat: Re: Do Tomka Motylinskiego - Fotoradary
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "tá´Ź" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > A Ty w jakim języku nadajesz? Bo na pewno nie po polsku.

    po czym, kurwa, wnosisz ?

  • 6. Data: 2014-01-06 18:58:27
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Ale od 300 zł się zaczęło...

    jak to powiedzial sslynny m[a]oczo polskiego kina ...

    "w imie zasad skur..." :)

  • 7. Data: 2014-01-06 23:34:37
    Od: tá´Ź

    misiek wrote:

    > po czym, kurwa, wnosisz ?

    Praktycznie nie stosujesz interpunkcji, piszesz jak pijany gimnazjalista.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2014-01-07 02:44:13
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 18:19, Bugatti pisze:
    > Ale od 300 zł się zaczęło...
    a u mnie zaczęło się od 50 PLN i co miałem przyjąć mandat bo
    policjantowi się coś wydawało? Jak bym dał się wydymać ot tak, to bym
    spać nie mógł w nocy.
    A sprawa została umorzona bez mojej obecności w sądzie, przyszło tylko
    pismo o umorzeniu po kilku miesiącach, nawet zapomniałem o nieprzyjętym
    mandacie :)
    Zostałem mile zaskoczony.

  • 9. Data: 2014-01-07 12:00:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bugatti wrote:
> [...]
    > (małżeństwo,
    > dzieci ?) i nie chce wchodzić w czyjeś sprawy).

    pewnei robi to z poczucia sprawiedliwości...

    jak większość idelistów.

    gdyby nie tacy ludzie to dalej byłoby niewolnictwo

  • 10. Data: 2014-01-07 15:29:08
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@c...krowicyckom.com>

    Dnia 2014-01-06 17:41, Użytkownik - Bugatti napisał::
> [...]
    > dzieci
    > ?) i nie chce wchodzić w czyjeś sprawy).

    Mam takie, troszkę niedelikatne pytanie: a co cię to obchodzi?
    To raz. A dwa - jak cię uczepiony do durnego sprzętu "wyrobnik" premii
    wdepcze w glebę, to będziesz miał jaja, żeby się bronić przed durnym
    prawem, czy położysz "ruki po szwam" i z miną zbitego psa pojedziesz
    dalej?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.