  • 21. Data: 2012-05-28 22:42:36
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-28 19:13, KM pisze:

    > nie jestem zwoleniikiem PO (zabili Pana Prezydenta), ale w tym przypadku
    > maja racja
    >
    > KM

    a ja slyszalem za LK (ten od 'spieprzaj dziadu', 'irasiad', 'czerwonej
    malpy' i powiedzenia, ze 'W-wa to nie wies by po niej rowerem jezdzic')
    POLEGŁ a 96 zginelo w katastrofie lotniczej.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2012-05-28 22:43:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > IMO bzdura kompletna

    A czego się spodziewałeś od czołowego kapelusznika pms-u?
    Nic innego niż bzdury ten gość nie wyprodukuje, spokojna Twoja rozczochrana.

  • 23. Data: 2012-05-28 22:45:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 22:39, szufla pisze:
    > W nie takiej znacznej wiekszosci

    W większości.

    > No wlasnie i tu powinien byc w/g ciebie problem. Ile powinno byc w PL?:)

    Wg mnie? To Ty sobie coś wymyśliłeś i myślisz, że mi to przykleisz.
    Ja pisałem, że 140km/h (czyli więcej) jest bzdurne. Może trzymaj się
    faktów.

    > Najwieksze cudowanie w PL to jazda na swiatlach przez caly rok, moze
    > dostosujmy sie do wiekszosci :)

    Większość się do tego sukcesywnie dostosowuje.

  • 24. Data: 2012-05-28 22:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 22:32:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Limity są powszechne - nawet w Niemczech, gdzie na części autostrad
    > niby można gnać ile "fabryka dała". Te limity są 130, bądź mniej...

    Ale o co chodzi - ze czasem sa limity, czy ze niby jest jakis limit mimo ze
    nie ma ?
    Czesc jawnych limitow polikwidowali po przebudowach autostrad.
    A tego niejawnego wielu niemcow nie przestrzega.

    > Ano nie ma.

    > Obawiam się, że ze względu na bezpieczeństwo pieszych to nierealizowalne.

    a) tyle lat bylo, to czemu nie mogloby byc dalej,
    b) ludzie i tak jezdza szybciej nize te 60. No dobra, nie wszyscy :-)
    c) a co to - nie da sie wprowadzic bez wzgledu na rzekome bezpieczenstwo ?
    :-)

    > W wielu miejscach na terenie zabudowanych prędkość jest podniesiona.

    Ale chodzi o to zeby byla w niewielu obnizana :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-05-28 22:52:01
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 22:42, AL pisze:

    > a ja slyszalem za LK (ten od 'spieprzaj dziadu', 'irasiad', 'czerwonej
    > malpy' i powiedzenia, ze 'W-wa to nie wies by po niej rowerem jezdzic')
    > POLEGŁ a 96 zginelo w katastrofie lotniczej.

    W zamachu.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 26. Data: 2012-05-28 22:56:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W większości.

    I co z tego ?

    > Wg mnie? To Ty sobie coś wymyśliłeś i myślisz, że mi to przykleisz.
    > Ja pisałem, że 140km/h (czyli więcej) jest bzdurne. Może trzymaj się
    > faktów.

    Czy 100, 110 lub 120 tez jest bzdurne ?

    > Większość się do tego sukcesywnie dostosowuje.

    Przez caly rok ? Nie zauwazylem.

    sz.

  • 27. Data: 2012-05-28 22:58:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grejon,

    Monday, May 28, 2012, 10:52:01 PM, you wrote:

    > W zamachu.

    Idź w cholerę ze swoim zamachem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2012-05-28 23:19:56
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:43, Cavallino pisze:

    > A czego się spodziewałeś od czołowego kapelusznika pms-u?
    > Nic innego niż bzdury ten gość nie wyprodukuje, spokojna Twoja
    > rozczochrana.

    a właśnie zauważyłem, że chciałem wejść w dysputę z trollem, mój błąd :)

  • 29. Data: 2012-05-28 23:21:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:52, Grejon pisze:

    > W zamachu.

    rosyjsko - syjonistycznym zamachu ^^

  • 30. Data: 2012-05-28 23:31:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Idź w cholerę ze swoim zamachem.

    Że użyję Twoich słów "I nawet nie czujesz jak cię coś małego zielonego
    gryzie" :)