  • 1. Data: 2016-09-20 22:28:56
    Temat: Nowe światła w samochodach
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/9tg

    "Kierunkowskazy i stopy to za mało"

    :-)

  • 2. Data: 2016-09-21 08:44:25
    Temat: Re: Nowe światła w samochodach
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 września 2016 22:29:06 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > http://niusy.pl/9tg
    >
    > "Kierunkowskazy i stopy to za mało"
    >
    > :-)

    Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
    I zaprogramowane komunikaty:
    "wioze akwarium"
    "swiatla za wysoko"
    "wyprzedzaj droga wolna"

    itp....

  • 3. Data: 2016-09-21 09:45:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
    > I zaprogramowane komunikaty:
    > "wioze akwarium"
    > "swiatla za wysoko"
    > "wyprzedzaj droga wolna"

    "Odklej się od mojego zderzaka"
    "Nie zapierdalam w zabudowanym"

  • 4. Data: 2016-09-21 10:12:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
> [...]

    a z przodu lustrzane:
    "Kapelusz plonk warning!"

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-09-21 10:35:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-09-21 o 08:44, s...@g...com pisze:
    > Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
> [...]
    "Przechodzisz, k*, czy nie??!" ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2016-09-21 11:34:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]
    >
    > "Kierunkowskazy i stopy to za mało"
    >
    > :-)

    Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.

    Widziałem już samochody z wyświetlaczami z tyłu. Miały zaprogramowane
    "Policja, zatrzymaj się".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2016-09-21 13:59:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sczygiel pisze tak:

    > Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
> [...]

    i zaraz pojawiłaby się hacki

    szybka porzeczka ;)

    powiększ swoją męskość w siedem dni i zrób 3 x większą kupę.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2016-09-21 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > "Przechodzisz, k*, czy nie??!" ;-)

    "Juz 3 skrzyzowania wczesniej zauwazyłem Twoje inklinacje analne. Odczep
    sie od mojej dupy!"

    "Wez pigułkę"

    "Snickersa?"

  • 9. Data: 2016-09-21 15:43:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]
    >
    > "Kierunkowskazy i stopy to za mało"
    >
    > :-)

    Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.

    ---
    No tak, ale to systemy C2C (car to car)