  • 1. Data: 2017-02-07 19:42:09
    Temat: Nowi piraci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uwaga na nowego pirata - napadnie i obrabuje

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-p
    rzesiada-się-z-insigni-do-bmw-a-kierowcy-zaskoczeni-
    sponsorem-państwowy-gigant-kghm-polska-miedź-zdjęcia
    /ar-AAmHd6T

    P.S. Ciekawe, czy 20 lat doswiadczenia pomoze w ogarnieciu RWD.
    20 lat ... to moze nie miec doswiadczenia z poldka :-)

    Ale tyle osob tym jezdzi przeciez ... BMW ogolnie takie dobre, czy
    elektronika daje juz rade ?

    J.

  • 2. Data: 2017-02-07 21:43:09
    Temat: Re: Nowi piraci
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    > Uwaga na nowego pirata - napadnie i obrabuje

    Lubin ?
    Droga Wrocław - Lubin to była jeszcze dwa lata temu ewenement.Nie jechałem
    później, może nadal jest.
    Tyle km i ani jednego fotoradaru przez lata. :) Tym BMW zarząd jadący z
    lotniska na obiekty będą ganiać ?

    pozdrav,
    August

  • 3. Data: 2017-02-08 08:43:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-07 o 19:42, J.F. pisze:
> [...]
    /ar-AAmHd6T

    > P.S. Ciekawe, czy 20 lat doswiadczenia pomoze w ogarnieciu RWD.

    A to nie ma X-Drive ?

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 4. Data: 2017-02-08 09:58:16
    Od: p...@g...com

    --A to nie ma X-Drive ?

    mysle ze nie ...

    Nie znamy dokładnej specyfikacji policyjnego egzemplarza, ale cena wyjściowa tego
    modelu, 161 100 zł

    40 tys euro bez
    45 tys euro z xdrive

    P.

  • 5. Data: 2017-02-08 10:15:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 09:58, p...@g...com pisze:
    > --A to nie ma X-Drive ?
    >
    > mysle ze nie ...
    >
    > Nie znamy dokładnej specyfikacji policyjnego egzemplarza, ale cena wyjściowa tego
    modelu, 161 100 zł

    > 40 tys euro bez
    > 45 tys euro z xdrive

    198 tyś wartość podana na stronie, czyli z promocyjnymi zniżkami może
    być z x-drive.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 6. Data: 2017-02-08 10:26:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "August" napisał w wiadomości grup

    >Lubin ?

    Komenda wojewodzka Wroclaw kupila ... ale KGHM chyba nie kupil dla
    komendanta we wroclawiu :-)

    >Droga Wrocław - Lubin to była jeszcze dwa lata temu ewenement.Nie
    >jechałem później, może nadal jest.

    Moze nie tyle Wroclaw-Lubin, co Lubin-Polkowice, tam 4 pasy, mozna sie
    poscigac.

    Z wroclawia "zwykla krajowka" i to dosc ruchliwa.

    >Tyle km i ani jednego fotoradaru przez lata. :)

    Kolo Lubina troche postawili ... ale ostatnio chyba zdjeli, bo to te
    ze starego wydania byly.
    Za to w samym Lubiniu pomiar odcinkowy.

    >Tym BMW zarząd jadący z lotniska na obiekty będą ganiać ?

    Kupia sobie helikopter, albo od razu odrzutowiec :-)

    Albo kupili sobie jeszcze szybsze BMW i "nas nie dogoniat" :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-02-08 10:39:01
    Od: p...@g...com

    --198 tyś wartość podana na stronie, czyli z promocyjnymi zniżkami może być z
    x-drive.

    to przetarg policji na jedno auto wiec nie ma zadnych znizek

    Nie znamy dokładnej specyfikacji policyjnego egzemplarza, ale cena wyjściowa tego
    modelu, 161 100 zł, została znacznie podniesiona przez zamontowanie na pokładzie
    wideorejestratora, ukrytych oznakowań i systemu łączności radiowej.

    P.

  • 8. Data: 2017-02-08 10:50:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 10:39, p...@g...com pisze:
> [...]
    wideorejestratora, ukrytych oznakowań i systemu łączności radiowej.

    Pamiętaj że przetargi mają inne prawa do wyceny, tam potrafią dać duże
    zniżki, BMW zarabia głównie na dodatkach gdzie za navi płacisz 5tyś a
    warte jest 500zł, wydaje mi się że mogli zejść sporo z ceny.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2017-02-08 11:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--198 tyś wartość podana na stronie, czyli z promocyjnymi zniżkami
    >może być z x-drive.

    >to przetarg policji na jedno auto wiec nie ma zadnych znizek

    Nie wiadomo - ciagle wygrywa najtansza oferta.

> [...]
    >wyjściowa tego modelu, 161 100 zł, została znacznie podniesiona przez
    >zamontowanie na >pokładzie wideorejestratora, ukrytych oznakowań i

    Dwoch kompletow opon, w tym zimowe na felgach stalowych itp - policja
    lubi miec takie wymogi.

    Byc moze z serwisem przez 5 lat itp.

    J.

  • 10. Data: 2017-02-08 11:11:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-02-07 19:42, J.F. wrote:

> [...]
    >

    > P.S. Ciekawe, czy 20 lat doswiadczenia pomoze w ogarnieciu RWD.
    > 20 lat ... to moze nie miec doswiadczenia z poldka :-)

    Phi, w Wawie od kilku lat jest /a przynajmniej jeszcze do niedawna
    bylo/ w drogowce E38 i to V12, odziedziczone po BOR. W dodatku na
    pruszkowskich blachach ;)

    http://n-0-129.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content
    /m/p2/i/f9be311e65d81a9ad8150a60844bb94c/d2f55a5a-c2
    c7-11e2-9ab7-0025b511226e.jpg

    --

    memento lorem ipsum