  • 1. Data: 2017-02-08 01:23:08
    Temat: Nowy maluch, czy 10-letni kompakt premium?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W sumie, nie ma więszego znaczenia, byle się dość dynamicznie toczyło.
    No i mogłoby się nie sypać.
    Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

  • 2. Data: 2017-02-08 06:15:00
    Temat: Re: Nowy maluch, czy 10-letni kompakt premium?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Scobowski <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    Dosyc extremalnie dobrałes opcje...
    Reszte rzeczy w życiu też widzisz tak biało czarno? :-)

  • 3. Data: 2017-02-08 08:23:52
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    10 letnie to toczydlo male do roboty i sklepu.
    i mb w140 jako drugie. ponad 20 letnie,
    lub ls400, albo jeep SRT?
    no takie tam mniej wiecej.....

  • 4. Data: 2017-02-08 08:55:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 01:23, Scobowski pisze:
> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    3-5 letniego kompakta niepremium.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2017-02-08 11:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...

> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    5 letnie mondeo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 6. Data: 2017-02-08 11:18:07
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 01:23, Scobowski pisze:
> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)
    naiwnie, albo trolujesz. Nie kupiłbym nowego auta, bo raz że dużo się
    traci na wartości, a dwa, zazwyczaj przeglądy i(nie promocyjne)
    ubezpieczenie może szarpnąć. mogą też wystąpić wady okresu dziecięcego.
    Piszesz o nowych małych dupowozach. na gwarancji, więc pal licho jaki
    model - zakładamy że psuć się nie będą. Choć w ich napędach dużą rolę (
    w sensie podzespołów) odgrywa ochrona środowiska. kosztuje w zakupie i
    późniejszych naprawach. I nagle przeskok do wiekowego audi quatro. ale o
    co chodzi? Po pierwsze w starych autach awaryjność gra dużą rolę. i nie
    mozna tutuaj napisać że audi jest zajebiste a fiat już nie. silniki są
    często produkowane w kooperacji, płyty podłogowe współne dla kilku
    marek. wiec pytanie powinno brzmiec ewentulanie jakie stare autko kupić,
    z jakim silnikiem, żeby nie wtopić w naprawy....

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-02-08 15:24:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-02-08 01:23, Scobowski wrote:

> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    Zalezy czy potrzebujesz nowego sandero, czy 10 letniego A4 Quattro.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2017-02-08 17:32:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    To pierwsze.
    Złom nadaje się tylko na schroty - niech sobie Niemcy sami nimi kraj
    zaśmiecają....

  • 9. Data: 2017-02-08 17:46:49
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > Co byście kupili - nowe sandero z wyprzedaży rocznika (micrę, arosę,
    > citigo, ibizę) czy 10-letnie A4 quattro? ;-)

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Odpowiem pod swoim, żeby nie rozciągać
    jednego podwątku.
    Wszyscy wskazaliście wątpliwości, które i ja mam.
    A Sytuacja jest bardzo prosta: przez ostatnie 5 lat eksploatowałem/liśmy
    w domu dwa spore samochody z silnikami dizla - mam ich serdecznie dość.
    Nie to, żebyły całkiem złe albo bardzo awaryjne, ale były... nijakie. No
    wozidła.
    Teraz zona dostała nowe autko - zwinne, dość szybkie, nie trzeszczy,
    kompaktowe, bardzo przyjemnie sie prowadzi.
    Czas pozbyć się dwóch wcześniej wspomnianych i chcę za to odkupić sobie
    jakieś drugie auto, no ale...
    Nowe będzie nowe, nie będzie skrzypieć - i będzie baaaardzo nijakie. A
    gdzieś-tam w tyle głosy odzywa mi się szczeniak i tęsknota za czymś
    szybszym .
    No i co ? ;-)
    Takie a4 tfsi albo a3 3.2... :))

  • 10. Data: 2017-02-08 19:36:28
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nowe będzie nowe, nie będzie skrzypieć - i będzie baaaardzo nijakie. A
    > gdzieś-tam w tyle głosy odzywa mi się szczeniak i tęsknota za czymś

    Jak masz nowe, duże, niezawodne rodzinne, to kupuj coś ciekawego np.
    Lancer Evo.
    Pzdr
    Adam