  • 21. Data: 2010-09-26 22:42:48
    Temat: Re: Nowy Partner - podziele sie
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i7ob1m$3bk$4@mx1.internetia.pl...

    > Wystarczylo ja dokrecic :)

    w ASO wymieniano ją na nową, jakieś 3 godziny, wiec chyba to nie to.
    Druga sprawa - auto służbowe a ja nie jestem mechanikiem.

    Jacek

  • 22. Data: 2010-09-26 22:48:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jacek pisze:

    > w ASO wymieniano ją na nową, jakieś 3 godziny, wiec chyba to nie to.
    > Druga sprawa - auto służbowe a ja nie jestem mechanikiem.

    Widocznie tak ci powiedzieli, miski byly dokrecane w fabryce za malym
    momentem :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 23. Data: 2010-09-26 22:57:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-26 22:48, DoQ pisze:

    > Widocznie tak ci powiedzieli, miski byly dokrecane w fabryce za malym
    > momentem :)

    I po jakimś czasie użytkowania, okazywało się, że już nie ma co
    dokręcać, bo miska się z lekka wypaczyła. Niewidocznie dla oka, ale na
    tyle, by popuszczać oleum. Stąd wymiany.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2010-09-27 08:48:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > I po jakimś czasie użytkowania, okazywało się, że już nie ma co
    > dokręcać, bo miska się z lekka wypaczyła. Niewidocznie dla oka, ale na
    > tyle, by popuszczać oleum. Stąd wymiany.

    Nigdy nie przepuszczaly:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 25. Data: 2010-09-27 15:27:52
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 25 Wrz, 20:05, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Renault Master, rocznik 2006, przebieg 272 tys. km. Padł rozrusznika
    > (550 zł regenerowany z wymianą, w ASO coś ponad 1200 zł.), urwał się
    > zawias tylnych drzwi, kupiony na Allegro za 150 zł. (cena z przesyłką,
    > cena z ASO coś ponad 700 zł + lakierowanie), nawet w tym samym kolorze
    > - będzie u mnie w poniedziałek.
    >
    > Tak się chciałem pochwalić ;)

    To nie tobie zaczął rzygać olejem przy +- 80 tys.? ;)

  • 26. Data: 2010-09-27 19:17:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2010 06:27:52 -0700 (PDT), Grzegorz
    <g...@g...com> wrote:

    >To nie tobie zaczął rzygać olejem przy +- 80 tys.? ;)

    Zaczął, i nie przy 80 tys a przy 57 tys. -
    http://jerzu.waw.pl/moto/master_awaria/index.php , ale skończył. Po
    wymianie odmy, "tak na wszelki wypadek" wg ASO.

    P.S. Wymiana zawiasu w ASO Renaulta kosztuje 150 zł. netto, mogą mi to
    zrobić na czwartek. Pojechałem do Ewatexu na Parowcową, 30 minut, 50
    zł. netto i zrobione :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2010-09-27 22:36:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 22:36:05 +0200, DoQ napisał(a):

    > Nie mam, eksploatowalem ;-)
    > Ale ogolnie calkiem znosny dostawczak nie meczacy w trasie za przyzwoite
    > pieniadze.

    A to suię zgodzę.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-09-27 22:37:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 22:39:35 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Ano to jest z deka inna sprawa. Najbardziej funkcjonalny jest ten nad
    > glowa i ten nad zegarami :P No i ten pod srodkowym fotelem tez zly nie jest
    > bo mapy tam wchodza bez problemu :)

    Ja mam wersję z oknami, więc mam dwa pod fotelami i dwa w podłodze pod
    nogami pasażerów. Natomiast do żadnego podręcznego puszka piwa nie wchodzi
    ;(

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2010-09-28 10:16:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ja mam wersję z oknami, więc mam dwa pod fotelami i dwa w podłodze pod
    > nogami pasażerów. Natomiast do żadnego podręcznego puszka piwa nie wchodzi
    > ;(

    To wypij przed jazda, a puszke wrzuc do kosza na stacji ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 30. Data: 2010-09-28 21:11:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 10:16:00 +0200, DoQ napisał(a):

    > To wypij przed jazda, a puszke wrzuc do kosza na stacji ;-)

    Brakuje wtredy kierowcy do jazdy. A schowek jest chłodzony z klimy... Więc
    wiesz, fajnie tak po jeździe sięgnąc po zimne piwko :D

    --