  • 1. Data: 2010-09-24 23:17:14
    Temat: Nowy Partner - podziele sie
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Narazie co prawda niewiele bo odebrany 3 IX.

    Partner 1.6HDi 90KM (blaszak)
    oczekiwanie wynioslo 3 miesiace (a nie 4 jak zapowiadali)
    Blaszak, przedluzony, 3 miejscowy, drzwi przesuwane lewe i prawe, sw
    przeciwmgielne przednie, pakiet terenowy, radio z komputerem pokladowym

    na dzis ma ~2400km

    Narazie no zadnych niespodzianek nie bylo.
    Silnik mruczy bardzo fajnie, spalanie w tej chwili oscyluje w granicach
    6.1l/100km
    Przyspieszenie znosne, zawieszenie sztywne, bardzo pewnie trzyma sie drogi.
    Niestety opony sa potwornie glosne.
    Bardzo fajnie wyposazony, moze ja nie jestem do takich bajerow
    przyzwyczajony to wiele rzeczy mi sie podoba. Wycieraczki automatyczne z
    czujnikiem deszczu, radio sterowane przy kierownicy, swiatla automatyczne, w
    dzien podswietlenie zegarow jasniejsze, w nocy ciemniejsze automatycznie.
    Sporo schowkow (w porownaniu do Bippera), no komfort tez lepszy. Dzis tylko
    dociszylem krate wykladzina.
    Sam drazek skrzyni biegow chodzi jakos tak drewnianie, no akurat w Biperku
    chodzi to jakby bardziej plynnie/delikatnie. Bardzo lekkie wspomaganie
    kierownicy. Dobra widocznosc, no poza bokami oczywiscie.

    W tej chwili to chyba tyle

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-09-24 23:18:04
    Temat: Re: Nowy Partner - podziele sie
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Pomylka 10 IX odebrany :P

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-09-24 23:22:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:
    > Narazie co prawda niewiele bo odebrany 3 IX.
    >
    > Partner 1.6HDi 90KM (blaszak)
    > oczekiwanie wynioslo 3 miesiace (a nie 4 jak zapowiadali)
    > Blaszak, przedluzony, 3 miejscowy, drzwi przesuwane lewe i prawe, sw

    Nowe Berlingo Multispace 1,6 110PS FAP - wiekszych problemow nie ma.
    Przy ~40kkm tluka przednie laczniki stabilizatora. Ogolnie caly zawias
    nieprzyjemnie dobija:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-09-24 23:36:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nowe Berlingo Multispace 1,6 110PS FAP - wiekszych problemow nie ma.
    > Przy ~40kkm tluka przednie laczniki stabilizatora. Ogolnie caly zawias
> [...]

    No wlasnie szkoda ze w blaszaku nie ma tego silnika.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-09-24 23:39:47
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > na dzis ma ~2400km
    >
    > Narazie no zadnych niespodzianek nie bylo.

    Mercedes W140, 91 rok, przebieg +/- 291000..... przestało działaś
    opuszczanie zagłówków z tyłu...:)

  • 6. Data: 2010-09-25 00:09:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i7j4gr$v9m$1@news.onet.pl...

    > Mercedes W140, 91 rok, przebieg +/- 291000..... przestało działaś
    > opuszczanie zagłówków z tyłu...:)

    No ja tu sie nie wypowiadam o starych samochodach i ich wykonaniu bo to
    jest juz inna sprawa o ktorej dobrze wiem ;)

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-09-25 00:23:49
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tej chwili to chyba tyle

    obserwuj miske olejową i na pierwszym przeglądzie czy wymieniają,
    ewentualnie dopytaj czy już to poprawili w serwisie.
    W nowych Berlingach 1.6/75km wiekszość miałą wyciek z miski, naprawiany
    gwarancyjnie na przeglądzie.

    Jacek

  • 8. Data: 2010-09-25 11:29:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:17:14 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

    > Narazie co prawda niewiele bo odebrany 3 IX.
    >
    > Partner 1.6HDi 90KM (blaszak)

    A, czyli to samo co moje Berlingo ;)

    > Sporo schowkow (w porownaniu do Bippera), no komfort tez lepszy. Dzis tylko
    > dociszylem krate wykladzina.

    Tylko schowki masakrycznie niefunkcjonalne :(

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2010-09-25 11:30:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:22:21 +0200, DoQ napisał(a):

    > Nowe Berlingo Multispace 1,6 110PS FAP - wiekszych problemow nie ma.
    > Przy ~40kkm tluka przednie laczniki stabilizatora. Ogolnie caly zawias
    > nieprzyjemnie dobija:)

    LOL. Masz takie samo auto jak ja ;)

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2010-09-25 13:54:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mercedes W140, 91 rok, przebieg +/- 291000..... przestało działaś
    > opuszczanie zagłówków z tyłu...:)

    ford courier 1,9D, 810TKM - nie odpala juz tak łatwo jak kiedys...
    spalanie 6,5l/100km

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."