  • 11. Data: 2010-09-25 16:25:33
    Temat: Re: Nowy Partner - podziele sie
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > W nowych Berlingach 1.6/75km wiekszość miałą wyciek z miski, naprawiany
    > gwarancyjnie na przeglądzie.

    Potwierdzam - Partner 1.6 HDI 90KM (2007) - pociła się miska.
    Zrobili przy pierwszym przegladzie - i póki co jest OK (65kkm).
    Więc warto na to zwrócić uwagę.

  • 12. Data: 2010-09-25 19:50:11
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > ford courier 1,9D, 810TKM - nie odpala juz tak łatwo jak kiedys...
    > spalanie 6,5l/100km

    Ale odpala :)
    --
    Marek P.

  • 13. Data: 2010-09-25 20:05:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Sep 2010 23:39:47 +0200, "Jarek S."

    >Mercedes W140, 91 rok, przebieg +/- 291000..... przestało działaś
    >opuszczanie zagłówków z tyłu...:)

    Renault Master, rocznik 2006, przebieg 272 tys. km. Padł rozrusznika
    (550 zł regenerowany z wymianą, w ASO coś ponad 1200 zł.), urwał się
    zawias tylnych drzwi, kupiony na Allegro za 150 zł. (cena z przesyłką,
    cena z ASO coś ponad 700 zł + lakierowanie), nawet w tym samym kolorze
    - będzie u mnie w poniedziałek.

    Tak się chciałem pochwalić ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2010-09-25 20:54:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail q...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale odpala :)

    jasne, tylko trzeba pokresic 3-5 sekund.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 15. Data: 2010-09-25 21:51:55
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nowe Berlingo Multispace 1,6 110PS FAP - wiekszych problemow nie ma.
    > Przy ~40kkm tluka przednie laczniki stabilizatora. Ogolnie caly zawias
    > nieprzyjemnie dobija:)

    Znajomy ma taki samochód, ale 1.6 90km i były wymieniane poduszki pod
    amortyzatorami (przednie) oraz siłowniki tylnej szyby. Akcja serwisowa. Nowe
    siłowniki obydwa odpadły i w tej chwili jeżdzą na półce ;) Poza tym nic się
    nie wysypało do tej pory i też dobija do ok 40kkm w tej chwili.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2010-09-25 21:53:10
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    wiadomości news:25092010.1A741075@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail q...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > jasne, tylko trzeba pokresic 3-5 sekund.

    Może jak dobije do 1 miliona to Forda da Ci nowego dostawczaka :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-09-25 22:39:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:c1.01.3MnmP0$Isd@mike.oldfield.org.pl...

    > A, czyli to samo co moje Berlingo ;)

    > Tylko schowki masakrycznie niefunkcjonalne :(
    >

    > --

    Ano to jest z deka inna sprawa. Najbardziej funkcjonalny jest ten nad
    glowa i ten nad zegarami :P No i ten pod srodkowym fotelem tez zly nie jest
    bo mapy tam wchodza bez problemu :)

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-09-26 09:54:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail A...@g...lp napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może jak dobije do 1 miliona to Forda da Ci nowego dostawczaka :)

    kto wie
    szkoda, ze merc tak nie robił - 207D szacowałem na przejechane 1,5, choc
    fakt faktem był robiony remont silnika.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 19. Data: 2010-09-26 22:35:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Aleksander pisze:

    > Potwierdzam - Partner 1.6 HDI 90KM (2007) - pociła się miska.
    > Zrobili przy pierwszym przegladzie - i póki co jest OK (65kkm).
    > Więc warto na to zwrócić uwagę.

    Wystarczylo ja dokrecic :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-09-26 22:36:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > LOL. Masz takie samo auto jak ja ;)

    Nie mam, eksploatowalem ;-)
    Ale ogolnie calkiem znosny dostawczak nie meczacy w trasie za przyzwoite
    pieniadze.

    Pozdrawiam
    Pawel