  • 11. Data: 2009-06-11 19:35:15
    Temat: Re: Nowy laptop ale... który?
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    nadgorliwość, oczywiście mowa o http://pl.wikipedia.org/wiki/Huta_im._T._Sendzimira

  • 12. Data: 2009-06-11 19:49:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqm.googlegroups.com...
    > ale fiaty 500 produkuje się tylko w tychach i sprzedaje
    > na całym świecie.

    Tak, tylko jak w Polsce kupujesz Fiata 500 to twoje autko zwiedza Europę
    (produkują w Polsce ->jedzie do Włoch -> wraca do polski do salonu).

  • 13. Data: 2009-06-11 22:27:03
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 11 Jun 2009 11:48:40 -0700 (PDT)
    Krzysiek wrote:

    > i tak wszystkie mają 16-20ms. 6-8 to jest przejście z szarego do
    > szarego. I tak wszystkie mają kolor na 6 bitach czasem coś wypasionego
    > ma na 8bitach. Do obróbki zdjęć i wideo potrzebujesz absolutnie

    Grafiką się specjalnie nie zajmuje, zdjęć nie przerabiam bo wole
    orginały.

    > minimalnie 10 bit na LUT, a najlepiej 12-14. Taki monitor kosztuje
    > 4-12 tys zł. Monitory za 300-1000 zł to monitory biurowe. Takie do
    > czytania poczty ;-)

    O dzizas...

    > A jaki komputer? Taki jaki ci sie podoba ;-)

    Za dużo tego i za drogie ;-)

> [...]
    > Moja żona ma DELL XPS 1530 i ten ma wszystko co potrzeba do zwykłego
    > użytkowania i nawet GForce 8600GT jakby chciało sobie pograć. Ale ta
    > karta się grzeje i wpieprza baterię w przeciwieństwie do Intel X3100.
    > D630 ma magnezową ramę, bo jest bardzo mobilny ale XPS już nie, ale ma
    > pilota do DVD i wyjście S-Video. W D630 nie ma, bo jest mi na grzyba
    > potrzebne. XPS ma czytnik kart SC, MMC, MemoryStick i 4 porty USB,
    > FireWire, i coś tam jeszcze. Ja mam złącze stacji dokującej i port
    > RS-232 bo jest mi do pracy potrzebny! Ja mam wbudowany modem V90, a

    Akurat widze, że oba te laptopy w wersji 'nowy' kosztują troszke
    więcej niż 3000zł.

    > Wszystko zalezy od potrzeb i przeznaczenia. Nie kupuj tylko TOSHIBY,
    > ACERA i jakiś innych mało znanych ale atrakcyjnych konfiguracji. I nie
    > kupuj w sieci VOBIS bo cokolwiek reklamować u nich, to lepiej złomować
    > i kupić nowe. I jeszcze jedno - nie łaś się na AMD. Kup lapka z
    > INTELEM. Ostatnio na alledrogo były rewelacyjne D620 po 1450 zł! I nie
    > żałuj na Vistę. Home Premium to podstawa.

    Akurat system operacyjny to temat na oddzielny wątek ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 14. Data: 2009-06-19 12:06:03
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Ja mam DELL D630. To jest komputer do pracy i ma wszystko co potrzebne
    do pracy i zabezpieczenia danych.

    Moj D630 jedzie w poniedzialek na 3 -cia gwarancje w przeciagu roku ;]...
    jakos malo udany model chyba ,albo ja mam pecha ..

    Fz

  • 15. Data: 2009-06-23 15:31:28
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    CeZ__134 zapodal(a):

    > Moj D630 jedzie w poniedzialek na 3 -cia gwarancje w przeciagu roku ;]...
    > jakos malo udany model chyba ,albo ja mam pecha ..

    masz pecha, albo ja mam szczęście :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut