  • 21. Data: 2015-05-23 20:32:10
    Temat: Re: Nowy monitor vs UPS.
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 22/05/2015 21:01, neelix wrote:

    > W pudełku nie ma nic poza skrzynką, 2 kablami i instrukcją. Był tylko
    > problem braku współpracy z komputerem. Nie podtrzymywał wcale.
    > Sprawdzałem na zasadzie wymiany na inny droższy model ale wszystkie te
    > Trusty miały tą samą przyadłość. Wróciłem do pierwszej najtańszej wersji
    > i adaptowałem komputer.

    Tzn. co? Active PFC w PSU przeszkadzał? Zmieniłeś PSU? Na jaki?
    Fakt, że NASów ten problem raczej nie dotyczy.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 22. Data: 2015-05-24 09:03:42
    Temat: Re: Laptop vs UPS.
    Od: " 666" <...@...6>

    To może polecisz mi jeszcze kabel mający na jednym końcu wtyczke IEC (do UPS-a), a na
    drugim "koniczynkę" (do laptopowego zasilacza,
    powinien być długi, co najmniej 3 mb - 5 mb.

    -----

  • 23. Data: 2015-05-25 17:42:49
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. co? Active PFC w PSU przeszkadzał? Zmieniłeś PSU? Na jaki?
    > Fakt, że NASów ten problem raczej nie dotyczy.

    Przeszkadzał. Przeróbka.

    neelix