  • Data: 2019-10-21 22:39:33
    Temat: Nowy piec czy poszukać wśród poleasingowych i wymienić graty?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzeba zamiany 12 letniego laptoka z Core 2 Duo na coś w stacjonarnej
    obudowie - główna przyczyna to w gruncie hałas.

    Jeżeli mam zmieniać to wymagania raczej na jakiegoś średniaka z obecnych
    czasów. Żeby toto miało chociaż ze 4 rdzenie, dało się wsadzić 16 GB
    RAM, przyszłościowy interfejs na pamięć masową, a gry? Wydajność czegoś
    na poziomie Radeon RX 580 będzie dla mnie więcej niż satysfakcjonująca.

    Lepiej szukać jakieś używki w dawnych zestawach, poleasingowy zostawić
    płytę i CPU a wymienić resztę czy kupować coś z gotowych zestawów w
    sklepach online? Na samodzielną konfigurację płyty głównej do tego,
    odpowiedniego zasilania i chłodzenia, to nie mam głowy.

    Generalnie to chciałbym żeby ~taki zestaw, działał pod biurkiem
    *bezgłośnie* cokolwiek bym tam na nim nie robił. Cena do ~2000zł bez
    akcesoriów podłączanych do obudowy oraz pamięci masowej. Da się?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz