-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Nowy silnik, nowe problemy
Date: Tue, 22 Apr 2014 22:34:31 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1398199842 5727 83.238.168.227 (22 Apr 2014 20:50:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Apr 2014 20:50:42 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530913
[ ukryj nagłówki ]Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
- zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia jakiś
niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a płynu aż tak nie
ubywało
- silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
- jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze starej
lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś czasie wszystko
przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
- ponoć sprężanie dobre jest
- nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
- nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
- ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą ponoć już
usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą lub sama
głowica.
Macie jakieś refleksje ?
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.14 22:49 ToMasz
- 22.04.14 22:52 John Kołalsky
- 22.04.14 23:00 Budzik
- 22.04.14 23:31 John Kołalsky
- 22.04.14 23:38 Przemek
- 23.04.14 00:00 Budzik
- 23.04.14 01:07 MichaelData(R)
- 23.04.14 01:37 John Kołalsky
- 23.04.14 02:08 MichaelData(R)
- 23.04.14 08:34 John Kołalsky
- 23.04.14 09:15 MichaelData(R)
- 23.04.14 11:37 BartekK
- 23.04.14 11:50 MichaelData(R)
- 23.04.14 11:51 Czesław Wiśniak
- 23.04.14 12:27 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 Metrologia
- 2024-05-12 app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- 2024-05-12 Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- 2024-05-12 Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6