  • 1. Data: 2015-06-27 21:11:38
    Temat: tmobile już mnie nie lubi
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    pare razy przenioslem sie z tmobile do play i spowrotem
    byłem dziś i nie pozwolili na przeniesienie,
    jakiś tam im błąd wyskoczył, że nie można przenieść

    zgarniałem bounsiki play po przeniesieniu
    w końcu wyczaili, w sumie bardziej spodziewalem sie tego po play bo dawał
    60zł
    a nie po tmobile ktory nic nie dawal

  • 2. Data: 2015-06-30 16:42:58
    Temat: Re: tmobile już mnie nie lubi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mmmsh5$qh0$...@n...news.atman.pl

    > pare razy

    Dwa, trzy?...

    > przenioslem sie z tmobile do play i spowrotem
    > byłem dziś i nie pozwolili na przeniesienie,
    > jakiś tam im błąd wyskoczył, że nie można przenieść

    Może przenieś się tymczasowo do innego opa.

    > zgarniałem bounsiki play po przeniesieniu w końcu wyczaili,
    > w sumie bardziej spodziewalem sie tego po play bo dawał 60zł
    > a nie po tmobile ktory nic nie dawal

    Może właśnie Play coś poplątał, aby Ci utrudnić kolejne przenosiny.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'