  • 31. Data: 2013-10-13 10:19:49
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 10:09, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - zauwazy ktos ze wylatujesz na urlop i w ciagu 2 tygodni
    > zarejestruje na siebie i sprzeda ..

    No i? Przecież taka sprzedaż nie będzie skuteczna.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2013-10-13 10:30:57
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-10-13 00:36, Andrzej Lawa pisze:

    > 3 umowy na jeden pojazd? Kupował po kawałku?

    > Ciągłość umów? To w końcu był samochód czy etat?

    > W powyższym opisie jest jakiś burdel, stworzony przez kupującego.

    > Na początek może spójnie opisz całą sytuację i skąd tyle tych umów.

    Jeśli to miało być śmieszne, to ci nie wyszło.
    Jeśli na prawdę nie rozumiesz opisu wątkotwórcy, to zauważ że większość
    jednak doskonale zrozumiała, więc...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2013-10-13 10:33:00
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

  • 34. Data: 2013-10-13 10:36:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

  • 35. Data: 2013-10-13 10:42:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.10.2013 02:15, Krzysztof 45 pisze:

    > Za tępy jesteś by zrozumieć że Kowalski to Polska, a Polska bez
    > Kowalskiego nie istnieje.

    Pojedynczy, konkretny Kowalski, tępy tłumoku, a nie symboliczny Kowalski
    czyli "przeciętny Polak".

    > Za tępy jesteś by pojąć, że Polska widzi tylko w Kowalskim materiał do
    > wydymania jak za PRLu, że potrafi tylko do jego gardła skakać a nie np. do

    Jaki materiał do wydymania, tępy tłumoku? Jeden idiota nie potrafił
    dopełnić prostej formalności, a ty robisz awanturę, jakby go Tusk
    osobiście zgwałcił!

    > Lemaire'a, Müller'a, Smith'a i im podobnym. Oni mogą Polskę dymać na
    > wszelkie możliwe sposoby i jeszcze ochronkę maja.

    Pierdolisz jak potłuczony, co niestety jest dla ciebie normą.

    > A może jeszcze za mało urzędasów mamy by Kowalski nie mógł pewnej
    > krótkiej historii odtworzyć?

    Urzędnik nie jest od leczenia schizofrenii człowieka, który kilkakrotnie
    kupuje ten sam pojazd.

    > Nie daj Bóg by mu się chata spaliła w... PRLu.

    Taka kupiona 5 razy i istniejąca wyłącznie wirtualnie?

  • 36. Data: 2013-10-13 12:28:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-13 10:42, Andrzej Lawa pisze:
    > Jaki materiał do wydymania, tępy tłumoku?
    Zjadłeś już taboret? :)
    > Jeden idiota nie potrafił dopełnić prostej formalności, a ty robisz
    > awanturę, jakby go Tusk osobiście zgwałcił!
    Jeden idiota? Szybko ci to przychodzi.
    No właśnie chce dopełnić formalności. Nie pojmujesz tego?
    Wszyscy pojmują, a ty nie. No cóż. Nic nowego.
    Dla mnie osobiście http://img.sadistic.pl/pics/008084cdcfdd.gif
    > Pierdolisz jak potłuczony, co niestety jest dla ciebie normą.
    Nawet jeżeli jesteś idiotą, staraj się nie być głupi.
    Ja ci zaropiałych oczu otwierać nie będę.
    > Urzędnik nie jest od
    Jest od tego by mu dopierdolić. Masz racje.
    > leczenia schizofrenii człowieka,
    Schizofrenii? Widzę że się marnujesz.
    > który kilkakrotnie kupuje ten sam pojazd.
    Sam się diagnozowałeś? Czy tylko innych potrafisz diagnozować?
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 37. Data: 2013-10-13 13:32:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Posiadanie umowy nie gwarantuje legalnego pochodzenia auta.

    Czyli rejestraowac wszystko jak leci, na gebe. Gratuluje miszczu.

  • 38. Data: 2013-10-13 13:33:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > No i? Przecież taka sprzedaż nie będzie skuteczna.

    Jak dostanie kase, to jak najbardziej skuteczna.

  • 39. Data: 2013-10-13 13:36:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2013-10-12 20:06, HANA pisze:
    >
    > 2. Twierdzić w urzędzie, że umowa (zgubiona) była zawarta w formie ustnej
    > i patrzeć co z tego wyniknie.

    hahahahahaha

  • 40. Data: 2013-10-13 13:42:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 12 Oct 2013 23:47:56 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Kupił. Ma ostatnia umowę. *Potwierdził* że *on* jest właścicielem.

    Niec nie potiwerdził. Umowa tylko potwierdziła że kupił go od
    Kowalskiego. A w DR dalej figuruje Nowak.

    <cytat>
    Pan X kupil autko, stare za 900 pln byle pojezdzilo chwile.
    W sumie dostal 3 umowy bo jakos wlasciciele nie przerejestrowywali.
    </cytat>

    http://jerzu.waw.pl GG:129280