  • 1. Data: 2013-10-11 14:56:11
    Temat: Zima zaskoczyła drogowców ...
    Od: masti <g...@t...hell>

    ... niemieckich.

    <http://etransport.pl/
    wiadomosc,27633,zasypane_drogi_i_zablokowane_tory.ht
    ml>

    przecież takie rzeczy to tylko w Polsce :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2013-10-11 15:12:30
    Temat: Re: Zima zaskoczyła drogowców ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    >... niemieckich.
    ><http://etransport.pl/wiadomosc,27633,zasypane_drog
    i_i_zablokowane_tory.html>
    >przecież takie rzeczy to tylko w Polsce :)

    No coz, snieg na poczatku pazdziernika moze zaskoczyc najlepiej
    zorganizowane sluzby, ba - wrecz musi zaskoczyc, bo przeciez zgodnie z
    harmogramem gotowosc do sezonu bedzie za dwa tygodnie :-)

    Ale o niemieckich sluzbach juz o dawna mam nienajlepsze zdanie.

    J.

    Ha, w sumie jak siegne pamiecia to wrecz bardzo zle, zero pomyslunku,
    zero :-)

  • 3. Data: 2013-10-11 15:22:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-10-11 15:12, J.F pisze:
> [...]
    >
    > J.
    >
    > Ha, w sumie jak siegne pamiecia to wrecz bardzo zle, zero pomyslunku,

    Tylko jest jedno ale.
    Porównujecie sprzątanie ośrodka wczasowego ze sprzątaniem kawalerki.
    Nasi przy tylu drogach i autostradach i to w górach, lekko by się
    posrali i czekali do lata.

  • 4. Data: 2013-10-11 15:37:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup

    >Tylko jest jedno ale.
    >Porównujecie sprzątanie ośrodka wczasowego ze sprzątaniem kawalerki.
    >Nasi przy tylu drogach i autostradach i to w górach, lekko by się
    >posrali i czekali do lata.

    A, tu nas nie doceniasz.
    Niemcy maja 650 tys km drog, a my 412 tys (wiki).
    W przeliczeniu na mieszkanca jestesmy lepsi.

    Fakt, ze nalezaloby porownac ilosc drog pierwszej kolejnosci
    odsniezania :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-10-11 16:20:41
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-10-11 15:37, J.F pisze:

    > A, tu nas nie doceniasz.
    > Niemcy maja 650 tys km drog, a my 412 tys (wiki).
    > W przeliczeniu na mieszkanca jestesmy lepsi.

    Same dziury i mieszkańców coraz mniej, oczywiście u nas.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wielki-exodus
    -z-Polski-trwa-Liczba-emigrantow-rosnie,wid,16049365
    ,wiadomosc.html?ticaid=111770
    http://www.wprost.pl/ar/419671/Polacy-nie-chc-mieszk
    a-w-Polsce-liczba-emigrantlw-ronie/
    http://www.wprost.pl/ar/419676/Liczba-emigrantow-ros
    nie-a-GUS-milczy-Nie-chca-zaszkodzic-PO/

    Ciekawe dlaczego, jeżeli tak tu dobrze?
    No i czysto, przytulnie i odśnieżono i super cacy.

  • 6. Data: 2013-10-11 17:59:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 16:20:41 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > Same dziury i mieszkańców coraz mniej, oczywiście u nas.

    1. fajne kłamstwa. Najwięcej emigrantów było w 2007 -> patrz raport GUS
    2.co to ma wspólnego z odśnieżaniem?

  • 7. Data: 2013-10-11 18:17:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 11 Oct 2013 15:37:34 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Fakt, ze nalezaloby porownac ilosc drog pierwszej kolejnosci
    >odsniezania :-)

    U nas takich nie ma :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2013-10-11 18:35:04
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-10-11 17:59, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 16:20:41 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > 1. fajne kłamstwa. Najwięcej emigrantów było w 2007 -> patrz raport GUS

    Wszyscy kłamią, za granicą Polaków nie spotkasz.Powiedz prawdę, jeżeli
    wiesz lepiej.
    > 2.co to ma wspólnego z odśnieżaniem?

    Niby nic. Czytanie ze zrozumieniem nie jest Ci obce.

  • 9. Data: 2013-10-11 22:06:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Oct 2013 18:35:04 +0200 osobnik zwany Dawid napisał:

    > Wszyscy kłamią, za granicą Polaków nie spotkasz.Powiedz prawdę, jeżeli
    > wiesz lepiej.

    usiłujesz sprowadzić sprawę ad absurdum ale Ci nie wychodzi.