  • 1. Data: 2017-09-18 12:43:26
    Temat: OC - niezgodność pojemności i mocy
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cześć,

    Próbuję ubezpieczyć samochód przez Internet, ale większość towarzystw
    umożliwia jedynie wybór samochodu z listy (to byłoby OK) i mojego
    samochodu na niej nie ma (to już nie jest OK). Yariska ma w dowodzie
    1298 cm3 i 64 kW, a wszędzie są wersje z 1299 cm3 i 63 kW (taka wersja
    też istnieje, ale ja mam taką, jak w dowodzie). Oczywiście w tych
    kretyńskich formularzach nie ma miejsca na korektę.

    Czy jeśli kupię ubezpieczenie z taką niezgodnością, to czekają mnie jakieś
    problemy?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 2. Data: 2017-09-18 16:11:02
    Temat: Re: OC - niezgodność pojemności i mocy
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 18.09.2017 o 12:43, Adam Wysocki pisze:
    > Czy jeśli kupię ubezpieczenie z taką niezgodnością, to czekają mnie jakieś
    > problemy?

    Najważniejsze, żeby się VIN zgadzał - ma być ciągłość ubezpieczenia
    konkretnie *tego* samochodu, reszta jest drugorzędna.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2017-09-18 16:12:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > kretyńskich formularzach nie ma miejsca na korektę.
    >
    > Czy jeśli kupię ubezpieczenie z taką niezgodnością, to czekają mnie jakieś

    Jeżeli masz naprawdę korzystne to ubezpieczenie, to kup tak, jak jest
    ale zaraz potem napisz do TU pismo, że masz taki a taki silnik i poproś
    o przysłanie aneksu.
    Ja miałem niedawno błąd jednej cyfry w danych i właśnie aneksem to
    załatwili. Co do ewentualnych problemów w razie rozbieżności danych i
    wypłaty odszkodowania trudno tu coś powiedzieć, bo to może być różnie
    zależnie od nastawienia firmy.
    Jacek

  • 4. Data: 2017-09-18 17:52:33
    Od: d...@g...com

> [...]
    > też istnieje, ale ja mam taką, jak w dowodzie). Oczywiście w tych
    > kretyńskich formularzach nie ma miejsca na korektę.

    Mialem dokladnie taki sam przypadek dwa dni temu ubezpieczajac Toyote Corolle rocznik
    98 z nietypowym silnikiem w Link 4. Zrobilem tak, ze w czasie wypelniania formularza
    zadzownilem na infolinie i pan z infolinni powiedzial, zebym nie zakonczyl procesu
    wypelniania. On to skorygowal i w polisie mam juz tak jak trzeba. Nawet okazalo sie,
    ze ubezpieczenie bylo tansze o 10 zl w porowaniu z moja pierwotna kalkulacja online.

  • 5. Data: 2017-09-18 22:56:54
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-18 12:43, Adam Wysocki wrote:
> [...]
    > też istnieje, ale ja mam taką, jak w dowodzie). Oczywiście w tych
    > kretyńskich formularzach nie ma miejsca na korektę.

    robilem online w axa, ale z podobnego powodu konczylem telefonicznie,
    konsultantka powiedziala za do 3kW i kilkunastu ccm moze poprawic po
    swojej stronie bez angazowania kogokolwiek wiecej, kilka dni pozniej
    jeszcze poprawialem sam online literowke w numerze vin

  • 6. Data: 2017-09-18 23:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Jeżeli masz naprawdę korzystne to ubezpieczenie, to kup tak, jak
    > jest ale zaraz potem napisz do TU pismo, że masz taki a taki silnik
    > i poproś o przysłanie aneksu.

    A po co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 7. Data: 2017-09-18 23:51:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 21:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > A po co?

    Teoretycznie gdyby się okazało że OC na 1299ccm kosztuje np. 2500zł, a na
    1298ccm kosztuje 400zł, to mu zrobią rekalkulację ;)

  • 8. Data: 2017-09-19 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Teoretycznie gdyby się okazało że OC na 1299ccm kosztuje np. 2500zł,
    > a na 1298ccm kosztuje 400zł, to mu zrobią rekalkulację ;)

    No własnie. Mogą mu tylko mrugnąc okiem i przekalkulowac w góre.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 9. Data: 2017-09-19 21:10:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 19 Sep 2017 19:00:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No własnie. Mogą mu tylko mrugnąc okiem i przekalkulowac w góre.

    No tak tak - OC czego by nie "nakłamał" w formularzu będzie jego

  • 10. Data: 2017-09-20 19:36:48
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 18.09.2017 o 17:52, d...@g...com pisze:
    > Nawet okazalo sie, ze ubezpieczenie bylo tansze o 10 zl w porowaniu z moja
    pierwotna kalkulacja online.

    *Tylko* 10 zł? Ja kiedyś wypełniałem, zarzuciłem wypełnianie bo gdzieś
    indziej właśnie znalazłem prawie 200 zł taniej (z ponad 800 do ponad
    600), a drugiego czy trzeciego dnia dzwonili i też chcieli zejść do 600.

    --
    Alf/red/