  • 1. Data: 2009-01-21 19:28:33
    Temat: OOOOKAZAJ Bierta bo obiektywy dają za freeeko
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8364

    Phase One P 30+ i P 45+ - obiektywy w promocji gratis

    no dziewczyny i chłopaki kto już zamówił...

  • 2. Data: 2009-01-22 16:34:34
    Temat: Re: OOOOKAZAJ Bierta bo obiektywy dają za freeeko
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > Phase One P 30+ i P 45+ - obiektywy w promocji gratis
    > no dziewczyny i chłopaki kto już zamówił...
    no mam nadzieję, że Ty zamówiłeś, to w razie potrzeby wypożyczysz za godziwa
    opłatą ;-)))

  • 3. Data: 2009-01-22 18:01:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > no mam nadzieję, że Ty zamówiłeś, to w razie potrzeby wypożyczysz za
    > godziwa opłatą ;-)))

    no chłopie własnie załatwiam hipoteke na domu...

  • 4. Data: 2009-01-22 20:00:31
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > no chłopie własnie załatwiam hipoteke na domu...
    no a potem z wynajmu tego fejz łana se drugi dom zbudujesz ;-))))

  • 5. Data: 2009-01-23 10:00:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Robert pisze:

    > no a potem z wynajmu tego fejz łana se drugi dom zbudujesz ;-))))

    Ciekawe jaki jest popyt na wypożyczenie takich sprzętów jak Phase One,
    czy cyfrowa Mamiya? Może wcale nie głupi pomysł kupić coś takiego i
    wypożyczać?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 6. Data: 2009-01-23 10:11:31
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-23 11:00:59 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Ciekawe jaki jest popyt na wypożyczenie takich sprzętów jak Phase One,
    > czy cyfrowa Mamiya?

    Jest.

    > Może wcale nie głupi pomysł kupić coś takiego i wypożyczać?

    Parę osób z tego (m.in.) żyje. Dzień przystawki, to ~2k zł. Cena zakupu
    - ze 100k zł.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-01-23 10:13:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > Jest.

    Pytanie było - jaki, a nie, czy jest :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2009-01-23 10:16:04
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <glc54j$760$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Parę osób z tego (m.in.) żyje. Dzień przystawki, to ~2k zł. Cena zakupu
    > - ze 100k zł.

    Przeczyta tu ze trzech zasobnych tego posta
    i już będzie dzień przystawki ~1kpln ;]

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 9. Data: 2009-01-23 10:48:26
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-23 11:13:20 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > Pytanie było - jaki, a nie, czy jest :P

    Jakby Ci się udało w roku obskoczyć ze 30-40 sesji, to uznałbym to za
    bardzo dobry wynik.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-01-23 13:32:54
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Parę osób z tego (m.in.) żyje. Dzień przystawki, to ~2k zł. Cena zakupu - ze
    > 100k zł.

    ilość zer Ci się pomyliła:
    http://cgi.ebay.com/Phase-One-P30-mamiya-AFD-fit_W0Q
    QitemZ180321815061QQcmdZViewItemQQptZDigital_Cameras
    ?hash=item180321815061&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparm
    s=72%3A1234|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A0