  • 1. Data: 2009-01-21 20:19:04
    Temat: Są jakieś AF z układem tessara?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mocowanie - Nikon.
    Coś w okolicy 60 mm i F2.8

  • 2. Data: 2009-01-21 20:42:10
    Temat: Re: Są jakieś AF z układem tessara?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Mocowanie - Nikon.
    > Coś w okolicy 60 mm i F2.8

    ...nawiązując do tematu.. z czyim układem?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 3. Data: 2009-01-21 20:55:23
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    dominik pisze:

    > ...nawiązując do tematu.. z czyim układem?

    Nie z czyim tylko z konstrukcją typu Tessar.
    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Tessar>
    Bardzo dobra konstrukcja, prosta i łatwa do korygowania.

    ALex

  • 4. Data: 2009-01-21 21:16:20
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:
    > Nie z czyim tylko z konstrukcją typu Tessar.
    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Tessar>
    > Bardzo dobra konstrukcja, prosta i łatwa do korygowania.

    Dokładnie tak, tylko jakoś strasznie dziwnie brzmiało to pytanie z
    tematu, stąd moje.. :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-01-21 21:26:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) pisze:
    > Nie z czyim tylko z konstrukcją typu Tessar.
    > <http://pl.wikipedia.org/wiki/Tessar>
    > Bardzo dobra konstrukcja, prosta i łatwa do korygowania.

    ...i wymaga przymykania, znacznego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2009-01-21 21:42:23
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    /.../
    > ...i wymaga przymykania, znacznego.

    Ale wtedy to killer od E-krowy!

    ALex

  • 7. Data: 2009-01-21 21:46:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > ...i wymaga przymykania, znacznego.

    Czemu?

  • 8. Data: 2009-01-21 21:52:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze a...@g...torun.pl:

    > Ale wtedy to killer od E-krowy!

    :>>>>>>>>>>>

  • 9. Data: 2009-01-21 22:16:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Czemu?

    Bo tak mają tessary. Są względnie ciemne i wymagają domknięcia, a za to
    mają najwyższy kontrast (co dziś trochę traci na znaczeniu), najlepiej
    pracują pod światło i ładnie rysują z bliska. No i bokeh, mówią że ładny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 10. Data: 2009-01-21 23:17:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gl86rc$5jk$2@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > Bo tak mają tessary. Są względnie ciemne i wymagają domknięcia

    Ale bez przesady, optimum osiągają raptem o działkę dalej od Gaussów, nie?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )