  • 1. Data: 2009-01-21 18:08:29
    Temat: Canomatic attack
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.youtube.com/watch?v=7o9raX3BK5c

    0:10

    :>>>>>>>>

  • 2. Data: 2009-01-21 18:20:09
    Temat: Re: Canomatic attack
    Od: conik <c...@i...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7o9raX3BK5c
    >
    > 0:10
    >
    > :>>>>>>>>
    no co...nie ma robic zdjec tylko wygladac i blyskac;)

  • 3. Data: 2009-01-21 19:08:59
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    To oczko jest raczej.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 4. Data: 2009-01-21 20:58:43
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=7o9raX3BK5c
    >
    > 0:10

    Własnie dzisiaj też mi się rzuciło :)

    ALex

  • 5. Data: 2009-01-21 21:22:13
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    > http://www.youtube.com/watch?v=7o9raX3BK5c
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Robisz sie producentem spamu na te grupe. Widać mało ci zmartwień jak zarobic na
    Nikona. Weź opamietaj się i nie podsyłaj dziadostwa na grupe. Grupa
    pl.rec.foto.cyfrowa bez ciebie nie zginie. Co pare lat trafi sie jakis nawiedzony.
    6 lat temu był B. Skowronek. A teraz też jakiś dewiant.
    Wysyłaj coś jak masz do powiedzenia albo do pomocy pytającym.
    Taki charakter ma ta grupa. To nie jest tabliczka klasowa. Ludzie sobie poradzą
    bez twoich nowości. Masz Olympusa to pomagaj jak ktos pyta. Masz pytanie to
    zadawaj. Ale nie zaśmiecaj grupy swoimi smieciami.

  • 6. Data: 2009-01-21 21:47:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

> [...]
    > bez twoich nowości. Masz Olympusa to pomagaj jak ktos pyta. Masz pytanie to
    > zadawaj. Ale nie zaśmiecaj grupy swoimi smieciami.

    O kurde, cieć na grupie :>>>

  • 7. Data: 2009-01-21 22:00:36
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    > O kurde, cieć na grupie :>>>
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Tak, cieć co grupę czyta prawie od początku czyli od jakiegoś 2002 roku.
    Robisz za grupowego przygłupa co sie pojawia co pare lat, serwuje prasówkę,
    swoje emocje w związku z zakupem aparatu, itp.
    Wielu takich było. Teraz ty jesteś. Odpuść newsy i prasówkę. To nikomu
    niepotrzebne. Pomagaj jak masz cos masz do powiedzenia. Napisz jakie sa twoje
    wrażenie z twoim aparatem, obiektywem. Pomagaj uzytkownikowom twojego sprzętu.
    Nie zaśmiecaj grupy.

  • 8. Data: 2009-01-21 22:06:02
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Tak, cieć co grupę czyta prawie od początku czyli od jakiegoś 2002 roku.

    Ja tu pisałem w 2003.

> [...]
    > wrażenie z twoim aparatem, obiektywem. Pomagaj uzytkownikowom twojego sprzętu.

    Ty coś czytasz poza tym jednym wątkiem?

  • 9. Data: 2009-01-21 22:27:58
    Od: "Gil" <g...@o...eu>

    > Ty coś czytasz poza tym jednym wątkiem?
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Zrozum wreszcie człowieku, że jedyne co miałeś interesującego do napisania to sa
    twoje doświadczenia z twoim aparatem - o ile sie nie myle Olympus i z twoimi
    szkłami. Resztę, możesz sobie wsadzić bo to było zaśmiecanie grupy i auto
    produkcja. Nikomu nie potrzebna. Jesteś tu na tej grupie tylko po to aby sie
    podzielić swoimi doświadczeniami z fotografii.
    Chyba masz z Olympusa to sie tego trzymaj. Wszystko inne jest zaśmiecaniem grupy.
    Kup nowy obiektyw to sie podziel wrażeniami. Kup nowy aparat to - samo.

  • 10. Data: 2009-01-21 23:05:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

> [...]
    > Kup nowy obiektyw to sie podziel wrażeniami. Kup nowy aparat to - samo.

    Kurna, czas się zwijać. Ktoś nam przejął grupę :< Pozamykam tylko aktualne
    wątki i możemy się zwijać z naszymi prasówkami :<