  • 51. Data: 2009-11-27 06:44:41
    Temat: Re: OPERATORZY mali mniejsi i więksi - PISZCIE
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > to nie ma znaczenia - nie ma doskonałych ludzi

    zgadza się, natomiast w wyborach wybiera się podobnych do wyborców -
    prostaków krętaczy itp.

  • 52. Data: 2009-11-27 06:45:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Kwestia scalakow pewnie.

    Które sami projektują.

    > Nie wiem od kogo. Raczej nie od "Gierka".

    Jak to. z naszych podatków, zawsze dopłaty są z tego.

  • 53. Data: 2009-11-27 06:46:36
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Z dzisiejszego przeglądu twittera:
    >
    > ABW proponuje, by art.179a PT rozszerzyć o treści znieważające symbole
    > narodowe RP lub innego państwa sojuszniczego
    >
    > Prokuratoria Generalna me "pewne wątpliwości", czy art. 179a jest zgodny
    > z konstytucją.

    niech zrobią po prostu "treści które policja, prokuratura, rząd a w
    szczególności Jego Ekscelencja Donald Tusk uzna za szkodliwe"

  • 54. Data: 2009-11-27 21:25:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > Które sami projektują.

    Jasne, ale wiesz, zrobienie tego w scalaku nie jest takie proste jak
    napisanie tego w C. Zakladajac np. jakiegos FPGA to sie po prostu moze
    w ogole nie udac.

    > Jak to. z naszych podatków, zawsze dopłaty są z tego.

    Dla "wszystkich"? Nie zauwazylem.
    Dla operatora dominujacego itp. to moze tak.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 55. Data: 2009-11-29 10:41:43
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Wojciech Puchar pisze:

    > zgadza się, natomiast w wyborach wybiera się podobnych do wyborców -
    > prostaków krętaczy itp.

    Pokaż mi to placem - tych doskonałych mężów stanu - którzy są na
    poziomie, dbają o biednych i bogatych.
    Tych, którzy sprawią, że nagle cały świat będzie budował u nas statki.
    Internet będzie za darmo dla wszystkich, a firmy ISP mimo to będą
    prosperować, zwiększając zatrudnienie i zyski, i pensje pracowników.

    Taką sytuację widzę tylko w snach - gdzie zamiast węgla w kopalniach na
    śląsku są diamenty i złoto, a w dorzeczu Wisły największe na świecie
    złoża gazu.
    Ten sen jest tak samo realny jak wybranie takiego rządu o którym mówisz.

    Ps. Rozumiem, że ktoś kto nie głosował - nie jest prostakiem i krętaczem.
    Myślę, że przeczytanie kilku książek z zakresu socjologii, trochę by ci
    pomogło, inaczej patrzeć na świat i nie obrażać innych.

    Darek

  • 56. Data: 2009-12-07 04:06:38
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    b...@n...pl <b...@n...pl> wrote:
    > No to przy blackholingu wytną Ci całego AS.

    FWIW, blackholing BGP ma precyzję per IP, nie per AS.

    p.

  • 57. Data: 2009-12-07 09:53:47
    Od: "unikat74" <m...@o...pl>

    Pisałem wypełniłem zgłoszenie podałem wszystkie dane i lipa nikt do do
    dzisiaj nie odpowiedział a już trochę czasu minęło w oczekiwaniu na mail z
    danymi do połączenia.

  • 58. Data: 2009-12-07 22:11:39
    Od: "unikat74" <m...@o...pl>

    Widocznie nie mam szczęścia :(