  • 11. Data: 2005-02-17 08:52:33
    Temat: Re: {OT] Lącza do home.pl
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 17 Feb 2005 00:03:54 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > W każdym razie ciekaw jestem, kiedy to
    > gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się skończy...

    jak wyraźna większość klientów końcowych bedzie podpięta do innej jak
    TPSA sieci szkieletowej

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2005-02-17 09:17:31
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@c...pl>

    Marek [m...@N...lh.pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Abstrachujac od zbujeckiej i nieuczciwej polityki TPSA, polaczenie
    > Netia-TPSA dziala poprawnie, nie dostrzegam nieprawidlowosci. Moze zatem to
    > cos w GTS?

    Tak samo dobrze działa CDP-TPSA, czasy średnio 40ms.

    Pozdrawiam,
    Tomasz T. Ciaszczyk

    --
    .: ciacho<at>ciacho.pl ][ "Z życiem jest jak z masłem. Od czasu :.
    .: http://ciacho.pl ][ do czasu trochę chłodu utrzymuje :.

  • 13. Data: 2005-02-17 13:33:06
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...trapu.trapu.poczta.onet.pl>

    Marcin Szczygielski napisał(a):

    > Hmmm ja puściłem testy.
    > Zobaczę o której zacznie się krzaczyć.
    > Porównamy wyniki. Łaczę TPNET Lubuskie (polpak 2048 kb/s) - GTS (512
    > kb/s) Łódź.

    Dzisiaj bez problemów a u Was ???

    --
    Marcin Szczygielski
    marcs(at)klub(.)it-faq(.).pl

  • 14. Data: 2005-02-17 13:56:51
    Od: "567.07.07" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/vfc>

    Marcin Szczygielski napisał(a):

    [...]

    > Dzisiaj bez problemów a u Was ???

    Dokladnie. Todej jest okej.

    R,
    --

    Kreatywna księgowość - to jest to, co nas podnieca.

  • 15. Data: 2005-03-07 17:43:39
    Od: Łukasz Morawski <l...@c...bezczelny.net>

    Użytkownik Tomasz Śląski napisał:

    > Userzy siedzący w TP-net zgłaszają mi niskie transfery z mojej sieci, co
    > ciekawe, na porcie różnym od 80. Ruch w przeciwnym kierunku zdaje się
    > wygladac normalnie. NOC GTS przyznaje się, ze mają problemy, a mnie to
    > wygląda, że TPSA prowadzi jakąś paranoidalną akcję kreatywnej regulacji
    > ruchu na zbójecko płatnych bramkach, bo dziwne, że raptem się niemal
    > wszystkim zepsuło. CDP i Futszaki też narzekają, nie mam natomiast
    > wieści z Atmana jak tam wygląda sytuacja. W każdym razie ciekaw jestem,
    > kiedy to gangsterstwo telekomunikacyjne prowadzone przez TPSA się
> [...]

    a mnie to wygląda na przycinanie przez operatorów a nie TPSA. TPSA ma
    wszystko w nosie. Jeśli chcesz z nimi wymieniać ruch to płać....

    Miałem taki przypadek w sieci, ze port 20 (ftp-data) był ładnie
    przycinany, mianowicie pakiety ACK nie wracały jak potrzeba. Po
    dokładnym opisaniu problemu i wysłaniu do helpdesku, za kilka godzin
    dostałem odpowiedź, że problem został usunięty... fakt, zaczeło działać
    poprawnie.

    Kilka dni później z innej sieci, podpiętej do tego samego operatora,
    usłyszałem, że ftp w ogóle nie chodzi między TPSA <-> Operator.

    Wydaje mi się, że w większym interesie jest przycinać pasmo przez CDP,
    Futuro, GTS niż TPSA.

    Pozdrawiam
    Łukasz Morawski