  • 11. Data: 2015-09-02 22:12:18
    Temat: Re: [OT] Nie polecam PlugIT_pl aka lutownicze.pl
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 02 Sep 2015 21:25:51 +0200, wowa napisał/a:

    > Użytkownik "Bo(o)t manager" napisał w wiadomości grup
    ke.org...

    > CIE 3130B,
    >

    > Czepiam się :) Powiedz czym cie skusił? On jest strasznie ... brzydki!
    > Wojtek

    Duża precyzja, podświetlany wyświetlacz, jakiś tam true rms (raptem do
    2kHz)

    Bo(o)t manager

  • 12. Data: 2015-09-02 22:13:55
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 02 Sep 2015 18:27:51 +0200, ww napisał/a:

    > Nie ma to jak panika i oskarżenia o cholera wie co po kilku dniach (z
    > czego 2 lub 3 to weekend).
    Jeśli nie możesz się dodzwonić, domailować czy dogadać(GG), to coś jest
    na rzeczy.

    Bo(o)t manager

  • 13. Data: 2015-09-02 23:32:14
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 02-09-2015 22:12, Bo(o)t manager wrote:

    ke.org...

    > Duża precyzja, podświetlany wyświetlacz, jakiś tam true rms (raptem do
    > 2kHz)

    Precyzja u chińczyka? Jakoś nie chce mi się wierzyć.
    Nawet w układach pomiarowych nie mają zwyczaju czegokolwiek
    kalibrować w procesie produkcji, bo to podnosi koszta.
    Ale na opakowaniu 0.05% można napisać, papier dał się
    tak nadrukować i nie protestował.
    K.

  • 14. Data: 2015-09-03 00:04:28
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 23:32, John Smith pisze:

> [...]
    > kalibrować w procesie produkcji, bo to podnosi koszta.
    > Ale na opakowaniu 0.05% można napisać, papier dał się

    W dodatku to jest 0,05% + 5 jednostek. Dla wartości większej niż 22xxx
    nie mamy 5 cyfr tylko 4. Np 2500 +-5. Czyli dokładność spada do 0,25%. I
    to przy założeniu, że on trzyma te 0,05%.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2015-09-03 10:28:26
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie ma to jak panika i oskarżenia o cholera wie co po kilku dniach (z
    > czego 2 lub 3 to weekend).

    To biznes, a nie urzad panstwowy, troche inne zwyczaje powinny
    obowiazywac. (Choc zyczylbym sobie, by w urzedzie obowiazywaly takie
    same standardy, jak w biznesie - nie odwrotnie).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2015-09-03 10:34:29
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > obowiazywac. (Choc zyczylbym sobie, by w urzedzie obowiazywaly takie same
    > standardy, jak w biznesie - nie odwrotnie).

    Tu chyba zaczyna iść ku dobremu - już się zdarzało w urzędzie, że
    urzędnik/..czka, z własnej inicjatywy, czy "cuś-tam" nagnie w procedurach,
    czy podpowie, jak sformułować pismo, żeby było lżej, łatwiej i przyjemniej.
    Może zaczynają (wiem, że to pierwsza jaskółka, ale...) rozumieć, że warto,
    by petent był zadowolony?

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 17. Data: 2015-09-03 18:09:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tu chyba zaczyna iść ku dobremu

    Owszem, ja ze zdziwienia nie moge wyjsc, ze sad rejonowy wyslal mi SMSa,
    ze do odbioru jest dokument, o ktory prosilem.
    Czesc rzeczy zalezy od tego urzednika, z ktorym bezposrednio zalatwiasz
    sprawe i tu raz trafisz na przyzwoitego czlowieka, a czasem na q'asa.
    Ale czesc spraw narzucil ustawodawca i tu juz musisz sie pytac, czy na
    swojej wlasnej ziemi mozesz postawic bude na narzedzia ogrodnicze. Urzad
    ma na decyzje miesiac, Ty na odwolanie tydzien. Wyobraz sobie dobrze
    prosperujaca firme, ktora kaze czekac miesiac na towar/usluge i dajaca
    tydzien na reklamacje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 18. Data: 2015-09-03 21:51:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 22:12, Bo(o)t manager pisze:

    ke.org...

    > Duża precyzja, podświetlany wyświetlacz, jakiś tam true rms (raptem do
    > 2kHz)
    No nie wiem czy aż tak on dobry, ale wiem że przepłaciłeś, tu masz podobny
    http://ndn.com.pl/multimetry-cyfrowe/3649-cem-dt-991
    9.html
    za mniejszą kasę, nie mówiąc już o tym że kupujesz w firmie która trochę
    istnieje.
    A tu masz w tej samej cenie
    http://ndn.com.pl/multimetry-cyfrowe/1969-pc500a-san
    wa-.html

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 19. Data: 2015-09-03 22:10:36
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    ke.org...

    > Duża precyzja, podświetlany wyświetlacz, jakiś tam true rms (raptem do
    > 2kHz)

    "Test ciągłości
    Czas odpowiedzi
    500 ms"

    Jak dla mnie to poważna wada, ale przynajmniej napisali. Mam Metexa z
    około '95 roku i tak ma. W sklepie sklepie nie pomyślałem sprawdzić. W
    poprzedniku, jakimś starociu typu Tenica reakcja była natychmiastowa.
    Przedzwonienie wielożyłowego kabla, czy diagnoza niepewnego styku z
    takim opóźnieniem może irytować.

    --
    Michał

  • 20. Data: 2015-09-03 22:38:56
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 03 Sep 2015 00:04:28 +0200, Mario napisał/a:

    [ciach]
> [...]
    Toż to Tajwańczyk podobno.

    > W dodatku to jest 0,05% + 5 jednostek. Dla wartości większej niż 22xxx
    > nie mamy 5 cyfr tylko 4. Np 2500 +-5. Czyli dokładność spada do 0,25%. I
    > to przy założeniu, że on trzyma te 0,05%.

    Dla napięcia stałego jest podobno 1 cyfra błędu(czy jak tam zwał).

    Bo(o)t manager