  • 21. Data: 2015-09-03 22:57:20
    Temat: Re: [OT] Nie polecam PlugIT_pl aka lutownicze.pl
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 03 Sep 2015 21:51:43 +0200, janusz_k napisał/a:

> [...]
    ke.org...

    > No nie wiem czy aż tak on dobry, ale wiem że przepłaciłeś, tu masz
    > podobny http://ndn.com.pl/multimetry-cyfrowe/3649-cem-dt-991
    9.html za
    > mniejszą kasę, nie mówiąc już o tym że kupujesz w firmie która trochę
    > istnieje.
    > A tu masz w tej samej cenie
    > http://ndn.com.pl/multimetry-cyfrowe/1969-pc500a-san
    wa-.html

    Mleko się już rozlało, myślałem nad sanwą ale 5000A, stwierdziłem że nie
    będę jechał po bandzie. Ale jak z tym nie wyjdzie, to chyba sę pojadę :)

    Bo(o)t manager

  • 22. Data: 2015-09-03 22:59:59
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Thu, 03 Sep 2015 22:10:36 +0200, Michał Lankosz napisał/a:

    [ciach]
    > "Test ciągłości
    > Czas odpowiedzi
    > 500 ms"
    >
    > Jak dla mnie to poważna wada, ale przynajmniej napisali. Mam Metexa z
    > około '95 roku i tak ma. W sklepie sklepie nie pomyślałem sprawdzić. W
    > poprzedniku, jakimś starociu typu Tenica reakcja była natychmiastowa.
    > Przedzwonienie wielożyłowego kabla, czy diagnoza niepewnego styku z
    > takim opóźnieniem może irytować.

    O tym ograniczeniu wiem. Do takich rzeczy będzie stary kurdupel DT 838.

    Bo(o)t manager

  • 23. Data: 2015-09-04 08:38:06
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-09-03 o 21:51, janusz_k pisze:

> [...]
    9.html
    > za mniejszą kasę, nie mówiąc już o tym że kupujesz w firmie która trochę

    Przy tym CIE to chociaż napięcie na amperomierzu podają, ale też
    boczniki są na dwa zakresy pomiarowe każdy, co powoduje, że jest 2V na
    co drugim zakresie. Oczywiście zawsze można się przełączyć ręcznie, ale
    nie zawsze o to chodzi. Tylko że jak na razie nie znalazłem takiego, co
    by miał osobny bocznik na każdy zakres, tzn żeby napięcie na nim było
    jakieś rozsądne, bo 2V to jest w dzisiejszych czasach ogromniaste napięcie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 24. Data: 2015-09-04 21:33:32
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Wed, 02 Sep 2015 14:16:52 +0200, Bo(o)t manager napisał/a:

    Multimetr na szczęście przyszedł, ma plombę gwarancyjną z Biall'a i
    instrukcję po polsku, ale niesmak pozostał.

    P.S. Brzęczyk w każdym razie u mnie działa bezzwłocznie.

    Bo(o)t manager

  • 25. Data: 2015-09-04 23:03:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    wa-.html

    > Mleko się już rozlało, myślałem nad sanwą ale 5000A, stwierdziłem że nie
    > będę jechał po bandzie. Ale jak z tym nie wyjdzie, to chyba sę pojadę :)
    I to będzie b.dobry wybór, cena w stosunku do mozliwości nie poraża,
    a to naprawdę dobry miernik, sam go w robocie na co dzień używam,
    sprawdzałem go
    z miernikiem 6 1/2 cyfry i miał dokładność +-2 na zakresie co uważam za
    bardzo dobry wynik, sprawdzałem nap stałe, prąd i oporność, zmiennych
    nie bo nie miałem stabilnego źródła napięcia.

    --
    Pozdr

    Janusz_K