  • 1. Data: 2009-03-13 12:58:12
    Temat: OT..ale mam karte ccyfry+ poprzednią
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    ...i oddam w dobre ręce 0 72.1 xxxxxxx

  • 2. Data: 2009-03-13 15:54:36
    Temat: Re: OT..ale mam karte ccyfry+ poprzednią
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Użytkownik "StaN" <p...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:gpdm62$3fr$1@mx1.internetia.pl...
    > ...i oddam w dobre ręce 0 72.1 xxxxxxx

    ja tez mam ale chwilowo mozna nia tylko w cymbergaja pograć

    --
    VSS
    kilka drobiazgów do sprzedania:

  • 3. Data: 2009-03-14 17:19:59
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "StaN" <p...@w...pI> napisał w wiadomości
    > ...i oddam w dobre ręce 0 72.1 xxxxxxx

    I co ? myślisz że komuś się uda podmienić w niej system
    kodowania/dekodowania ? wątpię, po to własnie była wymiana kart aby te stare
    uczynić bezwartościowymi ...

  • 4. Data: 2009-03-16 10:09:34
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > I co ? myślisz że komuś się uda podmienić w niej system
    > kodowania/dekodowania ? wątpię, po to własnie była wymiana kart aby te
    ....A te nowe to można uczynic pełnowartościowymi !!! ;-)) ...no tak by
    można
    było odbierac free sat ???

  • 5. Data: 2009-03-16 10:19:36
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    StaN pisze:
> [...]
    > ============================================
    > ....A te nowe to można uczynic pełnowartościowymi !!! ;-)) ...no tak by

    a po co Ci karta do FTA??

    pawell

  • 6. Data: 2009-03-16 19:41:50
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a po co Ci karta do FTA??
    >

    > pawell
    Sadziłem, że do tunerów "rozdawanych" przez cyfrę jest karta potrzebna :-))

  • 7. Data: 2009-03-17 06:16:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    StaN pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sadziłem, że do tunerów "rozdawanych" przez cyfrę jest karta potrzebna :-))

    zależy o jakim dekoderze cyfry mówisz, na większość jest soft edukacyjny.

    pawell