  • 1. Data: 2009-03-13 12:57:44
    Temat: plazma 42 full hd
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Hej

    Jestem w przededniu zakupu plazmy 42 cale full hd.

    Tylko nie wiem jakiej :)

    Po lekturze grupy widze, ze dobra opinia cieszy sie panasonic.
    z serii viera.

    Moje wymagania to full hd (bede wyswietlac duzo zdjec), a wielkosc to jakies
    42 cale (odleglosc od oczy 2.5 metra).

    Sygnal cyfrowy z kablowki.

    Poleccie cos do 3tysiecy zl zeby nie kupic jakiegos g**** bo pieniadze
    na ten tv zbieralem dosc dlugo. i nie stac mnie na przegrana.

    Dzieki!

  • 2. Data: 2009-03-13 19:17:37
    Temat: Re: plazma 42 full hd
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > Poleccie cos do 3tysiecy zl zeby nie kupic jakiegos g**** bo pieniadze
    > na ten tv zbieralem dosc dlugo. i nie stac mnie na przegrana.

    bylo na grupie jakies 2 miech temu.
    Panasonic TH-42PZ8ES ale widze ze cos ostatnio strasznie podrozal. byl za
    okolo 2600
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2009-03-14 14:26:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci:
    2...@4...com
    uzytkownik *Pan Peresada* napisal(a):

    > Poleccie cos do 3tysiecy zl zeby nie kupic jakiegos g**** bo pieniadze
    > na ten tv zbieralem dosc dlugo. i nie stac mnie na przegrana.

    Pewnie juz pózno, ale ja bym radzil wstrzymac sie z zakupem do czasu
    skrystalizowania koncepcji DVB-T. Bo kupisz sobie TV z MPEG2 albo i bez, a
    byc moze wprowadzone zostanie MPEG4. I w skrajnym przypadku trzeba bedzie
    obok TV postawic dodatkowa skrzynke :/ Albo od razu kupic z MPEG4, tylko
    oferta takich odbiorników jest chyba raczej waska.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-03-14 17:00:31
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał(a):

> [...]
    >obok TV postawic dodatkowa skrzynke :/ Albo od razu kupic z MPEG4, tylko
    >oferta takich odbiorników jest chyba raczej waska.

    Dziekuje za uwage, ale ten problem raczej nie bedzie mnie dotyczyl,
    poniewaz sygnal bedzie co najmniej z kablowki.

  • 5. Data: 2009-03-14 17:04:53
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "glang" <g...@o...pl> napisał(a):

    >bylo na grupie jakies 2 miech temu.

    Dzieki, poszukam

    >Panasonic TH-42PZ8ES ale widze ze cos ostatnio strasznie podrozal. byl za
    >okolo 2600

    Tego modelu jakos nie moge znalezc na stronie Panasonica.
    Jakos sie nie przyznaja do niego :)
    Bo chcialem poszukac informacji o max,.poborze pradu.
    Interesuje mnie tez, czy ten model ma jakies halasujace wiatraki
    oraz jak szybko wyswietla zdjecia z karty
    (zakladajac, ze karta nie jest ograniczeniem, a zdjecia mam
    na mysli prosto z cyfrowki)

    Jesli szybkosc wyswietlania mialaby byc taka jak z odtwarzaczy DVD,
    to porazka.

  • 6. Data: 2009-03-14 17:39:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 18:00:31 +0100, Pan Peresada napisał(a):
    > Dziekuje za uwage, ale ten problem raczej nie bedzie mnie dotyczyl,
    > poniewaz sygnal bedzie co najmniej z kablowki.

    A inna sprawa, że ja np. mam UPC a i tak bym pewnie myślał o tv z mpeg4 -
    choćby po to by mieć TVP HD które w UPC pewnie nigdy nie zagości :)
    A jeszcze inna sprawa to absurdalnie wysokie ceny telewizorów z MPEG4, co
    sprawi że jednak kupię bez DVB-T... :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-03-14 18:57:37
    Od: "zorby" <z...@p...beztego.onet.pl>

    z Panasonica cos wybierz, innej plazmy nie kupuj - to najlepszy wybór
    polecil bym ci moja ale mam tylko hd ready :) ale obraz nie do porównania z
    LCD

  • 8. Data: 2009-03-15 08:21:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci:
    zeta.pl
    uzytkownik *zorby* napisal(a):

    >z Panasonica cos wybierz, innej plazmy nie kupuj - to najlepszy wybór

    Panasonic to dobry wybór, ale lepszym bylby Pioneer (i niestety duzo
    drozszym)

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2009-03-15 08:40:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t...@4...com
    użytkownik *Pan Peresada* napisał(a):

    > Dziekuje za uwage, ale ten problem raczej nie bedzie mnie dotyczyl,
    > poniewaz sygnal bedzie co najmniej z kablowki.

    W kablówce też może być MPEG4

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2009-03-15 20:08:29
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał(a):

    >Panasonic to dobry wybór, ale lepszym bylby Pioneer (i niestety duzo
    >drozszym)

    Lepszym pewnie tak, tyle, ze Pioneer wycofuje sie od marca
    z produkcji plasm.

    A co do modelu poleconego przez glang'a.
    Opinie ma rzeczywiscie niezle, ale wystepuuje tylko w kolorze
    szarym i ma 2 hdmi. O ile to drugie jest do przelkniecia,
    o tyle szarosc przy moim pozostalym sprzecie audio - juz nie :-(
    Szukam wiec dalej.