  • 11. Data: 2004-03-25 16:16:28
    Temat: Re: OT na czym zarabia Google
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    Tak, pojawiaja sie.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 12. Data: 2004-03-25 16:25:09
    Od: Grendel <g...@h...gov>

    Thu, 25 Mar 2004 15:59:02 +0100, na pl.internet.polip, Michal Jankowski
    napisał(a):

    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    http://www.google.pl/search?q=BIP&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    q=Biuletyn+Informacji+Publicznej&lr=lang_pl

    --
    Grendel

  • 13. Data: 2004-03-25 20:14:12
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Michal Jankowski wrote:

    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    q=Forever&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 14. Data: 2004-03-25 20:27:51
    Temat: OT adres
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wiesiek <h...@m...com> wrote:
    > [...]

    Dlaczego się podszywasz?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 15. Data: 2004-03-25 23:32:40
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    Sporo firm się reklamuje. Parę firm w Polsce pośredniczy w sprzedaży
    powierzchni reklamowej na stronach Google. Przykład:
    http://www.webmedia.com.pl/index.cfm?site=12&strona=
    reklama_na_Google.htm

  • 16. Data: 2004-03-26 09:04:42
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?
    http://www.google.pl/search?q=rejestracja+domen&ie=U
    TF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl dobry przyklad bo sporo polskich
    reklam :)

  • 17. Data: 2004-04-03 03:26:51
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    plebs <s...@p...com> wrote:

    > Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    > wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam, ani nie
    > rozsyłają spamu na darmowe konta, więc dlaczego niby są tacy bogaci?

    słabo patrzysz. reklamy są od dawna :)

    google to dopiero teraz zarobi!!!! zaoferują gigowe skrzynki w darmowej
    poczcie -> gmail.com i nienachalne reklamy w stylu który znamy
    już od dawna (adsense).

    wiadomość jest niby z pierwszego kwietnia, ale...

    jeśli sobie uświadomimy co przesyła przeciętny juzer (gówniane
    nośnikożerne mpg/jpg/etc.) i połączymy to z faktem, że już jakiś czas temu
    google "zbekapował internet" (opcja cache) to nie jest to nierealne!
    wystarczy trzymać jedną kopię durnego 100 megowego filmu
    i podawać to w milionie skrzynek. (bo ten giga,
    to wiadomo, że będzie wirtualny - np. kompresja i "linkowanie").
    a durne obrazki co sobie jutro poprzesyłamy w biurze są już
    na ich dyskach od dawna... :) wystarczy sprytny mechanizm
    identyfikacji danego medium bez względu na zmienioną nazwę
    pliku żeby też to trzymać w jednej kopii.

    to że da się życ z reklam widać po yahoo. a podebranie im klientów
    poprzez zaoferowanie 166x większej skrzynki ZA DARMO to szach-mat.

    zagranie informacją 1 kwietnia jest też niezłym trikiem, mnóstwo
    serwisów od razu "przedrukowało" tą informację. gdyby puścili
    to innego dnia wszyscy by olali oceniając to jako słaby dowcip.
    a tak, uznali go za niezły i wszyscy o tym gadają a to może okazać
    się prawdą!!!

    ps. przedwczoraj gmail.com bylo zaparkowane na jakim szicie
    a la mydomains.com czy ourdomainsareextremlycool.org (natomiast
    link "about" wskazywał już na informacje na google.com)
    wczoraj po południu gmail.com nie było już resolvowane przez
    dns (ale wciąż było w cache google :)
    dziś widzę że gmail.com wskazuje na nameservery google -
    myślicie że po dwóch dniach wciąż uwiarygodniają swój dowcip?
    a może zdementują giga na 100 mega a i tak rozwalą yahoo
    i hotmaile i inne portalozy.
    pss. nie wiem czy zauważyliście w ofertach pracy w google...
    szukają zwykle sporo osób z magicznymi literami ph.d. przed
    nazwiskiem. to technologia kosmiczna. a czy w ogóle zauważyliście
    jak szybko zakasowali konkurencję swoim flagowym produktem?
    i to w dobie pęknięcia legendarnej bańki dotkomowej.

  • 18. Data: 2004-04-03 03:45:20
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    aeon flux <n...@n...com> wrote:

    właśnie znalazłem to:

    http://zdnet.com.com/2100-1104-5184090.html

  • 19. Data: 2004-04-03 03:53:37
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    aeon flux <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > myślicie że po dwóch dniach wciąż uwiarygodniają swój dowcip?
    > a może zdementują giga na 100 mega a i tak rozwalą yahoo

    Strona www.gmail.com juz chodzi, 1 GB jest na niej potwierdzony, mozna sie
    nawet logowac (udalo mi sie zalogowac na konto stworzone na
    groups.google.com).

  • 20. Data: 2004-04-03 04:11:35
    Od: aeon flux <n...@n...com>

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    > Strona www.gmail.com juz chodzi, 1 GB jest na niej potwierdzony, mozna sie
    > nawet logowac (udalo mi sie zalogowac na konto stworzone na
    > groups.google.com).

    mi tez, ale z komunikatem: "The page you requested is invalid."