  • 1. Data: 2011-12-04 08:12:03
    Temat: Zmiana parametrów SID i LCN
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    W nocy z 5 na 6 grudnia dokonane zostaną zmiany konfiguracyjne we wszystkich
    strumieniach DVB-T emitowanych w Polsce.
    http://www.telewizja-cyfrowa.com.pl/2011/12/zmiana-p
    arametrow-sid-i-lcn/

    W związku z przygotowaniami do uruchomienia pierwszych emisji multipleksu 1 w
    Polsce konieczne staje się uaktualnienia danych identyfikacyjnych w obecnych
    strumieniach DVB-T emitowanych w ramach multipleksu 2 i 3. Modyfikacji ulegną
    SID, czyli identyfikatory usług. Dodane zostaną też LCN – logiczne numery
    kanałów, co spowoduje automatyczne uszeregowanie programów w odbiornikach z
    włączonym sortowaniem według numerów LCN.

    Zmiana parametrów może spowodować konieczność ponownego zaprogramowania
    odbiorników poprzez wyszukanie dostępnych programów. W niektórych przypadkach,
    gdy odbiornik nie będzie w stanie samodzielnie wyszukać programów, może zajść
    konieczność uprzedniego przywrócenia jego ustawień fabrycznych.

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    Ten płyn to także w pewnym sensie ciecz

  • 2. Data: 2011-12-04 13:58:25
    Temat: Re: Zmiana parametrów SID i LCN
    Od: on <o...@o...no>

    A nie lepiej podać link do właściwego źródła - komunikatu firmy Emitel?
    http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zmiana-param
    etrow-sid-i-lcn

  • 3. Data: 2011-12-04 15:31:52
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Onie!

    W niedzielę, 4 grudnia 2011, o godz. 14:58:25, napisałeś na temat: "Zmiana
    parametrów SID i LCN"
    on o...@o...no, news:jbfua0$5iu$1@usenet.news.interia.pl

    > A nie lepiej podać link do właściwego źródła - komunikatu firmy Emitel?
    > http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zmiana-param
    etrow-sid-i-lcn

    Faktycznie!
    Całkowicie to zmienia postać rzeczy ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Skawiński upadł na piasek i zaczął tęsknić za ojczyzną. -

  • 4. Data: 2011-12-05 06:17:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "on" <o...@o...no> napisał w wiadomości
    >A nie lepiej podać link do właściwego źródła - komunikatu firmy Emitel?
    > http://www.emitel.pl/strona-glowna/dvbt-zmiana-param
    etrow-sid-i-lcn

    Z linkami to różnie bywa, czasami znikają i taka wiadomość nie jest nic
    warta. :-)

  • 5. Data: 2011-12-06 13:35:13
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Nomie!

    W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 07:17:59, napisałeś na temat: "Zmiana
    parametrów SID i LCN"
    nom n...@u...gazeta.pl, news:jbhnn9$9ai$1@inews.gazeta.pl

    > Z linkami to różnie bywa, czasami znikają i taka wiadomość nie jest nic
    > warta. :-)

    I podobnie było u mnie dziś z kanałami :)
    Wszystkie pojawiły się (MUX2 tylko ten mam) na innych pozycjach.
    Zaprogramowane stare pozycje stały się puste, musiałem je ręcznie zmienić na
    takie jakie były (przyzwyczajenie do guzików na pilocie i stacji).
    Nie potrzeba było ich na nowo szukać/programować.

    Samsung LCD LE40C650

    --
    Hej!
    TZ

    - Harfa jest podobna do łabędzia, tylko gorzej pływa. -

  • 6. Data: 2011-12-06 18:26:58
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik TZ napisał:
    > Wszystkie pojawiły się (MUX2 tylko ten mam) na innych pozycjach.

    U mnie "przy okazji" zniknął PULS 2 (nadajnik Kosztowy).

  • 7. Data: 2011-12-06 18:44:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:jblmph$doh$3@polsl.pl...
    Użytkownik TZ napisał:
    > Wszystkie pojawiły się (MUX2 tylko ten mam) na innych pozycjach.

    >U mnie "przy okazji" zniknął PULS 2 (nadajnik Kosztowy).

    A u mnie zrobił się totalny burdel w htcp, musiałem wyszukać wszystko
    jeszcze raz.
    Za to pojawiło się nawet więcej programów (drugi TVP Info - tym razem
    szczeciński).

  • 8. Data: 2011-12-06 19:10:25
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Bartłomieju!

    We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 19:26:58, napisałeś na temat: "Zmiana
    parametrów SID i LCN"
    Bartłomiej Zieliński B...@p...pl, news:jblmph$doh$3@polsl.pl

    > U mnie "przy okazji" zniknął PULS 2 (nadajnik Kosztowy).

    U mnie jest ale tam nadal obraz kontrolny.

    --
    Hej!
    TZ

    - Zbyszko na widok wroga zamknął się w przyłbicy. -

  • 9. Data: 2011-12-07 14:11:21
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    >jeszcze raz.
    >Za to pojawiło się nawet więcej programów (drugi TVP Info - tym razem

    A ja mialem cos ciekawie - porobily mi sie duble - na niektorych "starych' kanalach
    (tvp historia i kultura) zostal obraz, ale bez dzwieku :)

  • 10. Data: 2011-12-07 16:55:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > A ja mialem cos ciekawie - porobily mi sie duble - na niektorych "starych'
    > kanalach
    > (tvp historia i kultura)

    No właśnie o tym burdlu mówiłem.