  • 11. Data: 2005-01-30 16:35:47
    Temat: Re: Obrazki z kodem - czemu służą?
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    > a po co takie zabezpieczenia - to ze raz, czy 2 wysle kilkadziesiat
    > smsow, to przeciez nie przestepstwo ...
    > 1. pomnoz te 100 smsow przez powiedzmy polowe uzytkownikow komorek i
    > przypomnij soie co sie dzieje, np. w sylwestra, kiedy tyle osob probuje
    > wykonac polaczenie..

    w Plus GSM tego nie ma, mam telefon w tej sieci i nigdy 100 smsów nei dostałem
    na raz, jest cos takiego jak limit na adres IP, limit dzienny smsów z bramki na
    dany numer tel. i jeszcze jeden limit zapisywany w cookies. i tu żaden skrypt
    nie wyśle więcej niż w limicie, a plus jakoś żyje. bezsensem jest to w idei, a
    w erze to już totalna masakra, jak nie masz telefonu to na emaila ci obrazek
    wysylają. a już wogóle nie rozumiem czemu to ustrojstwo się na czacie WP
    pokazało.

  • 12. Data: 2005-01-30 16:43:51
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    robert <r...@w...pl> wrote:

    > a już wogóle nie rozumiem czemu to ustrojstwo się na czacie WP pokazało.

    Zgaduję: spamboty.

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    Chyba mam prawo jako pierwsza zatwierdzić twoją kobietę? (C) meganka

  • 13. Data: 2005-01-30 17:27:40
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Adam Wysocki wrote:
    > Zgaduję: spamboty.
    Napisza latke na spambota :)
    Przy uruchomieniu spambota pobiera token, wysyla do mastera, master
    wklepuje tokena z obrazka do bota, bot do serwera i wchodzi na czata.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 14. Data: 2005-01-30 17:36:12
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    Jakub Żukowski <j...@n...gmail.com> wrote:

    > Napisza latke na spambota :)
    > Przy uruchomieniu spambota pobiera token, wysyla do mastera, master
    > wklepuje tokena z obrazka do bota, bot do serwera i wchodzi na czata.

    Ale zaanim napiszą...

    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
    Korea czy Japonia, pies czy kot dla mnie jedna świnia (C) Sosna @ CB

  • 15. Data: 2005-01-30 17:37:11
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Lukasz Jachowicz <h...@n...7thguard.net> wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że wszystkie tego typu obrazki skutecznie
    > uniemożliwiają korzystanie z serwisu osobom niedowidzącym, niektórym
    > daltonistom, osobom niewidzącym, wreszcie osobom używających tekstowych
    > przeglądarek.

    Mimo, że wzrok mam raczej dobry, pare razy miałem problemy z przepisaniem
    tego tekstu na stronie naskowej. Rozumiem, zabezpieczenie przed rozpoznaniem
    tekstu z obrazka (OCR), ale imho mocno przesadzone. Zresztą, inne serwisy
    whois w ogóle nie posiadają tego typu zabezpieczeń i jest dobrze.

    --
    [ ŁT ]

  • 16. Data: 2005-01-30 19:32:49
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-01-30 14:48:30, gdy crazy bejbi napisał(a):

    > najwiekszy bezsens jest na stronie www.dns.pl
    > na stronie głównej jest okienko do wpisania domeny do sprawdzenia, czy
    > jest wolna.
    > po wpisaniu przechodzi sie na stronę ... na której jest okienko jeszcze
    > raz ... oczywiście puste +kod do wpisania.
    >
    > czyli i tak nie da się sprawdzić domeny ze strony głównej, to po jakiego
    > grzyba jest tam miejsce na wpisanie ...

    Chyba nie potrafisz obslugiwac prostego formularza na www. Wpisujesz
    interesujaca Cie domene, zaznaczasz sufix (.pl, .com.pl itp.) i klikasz
    sprawdz -> wprowadzadz kod i masz wynik ...

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 17. Data: 2005-01-30 20:33:35
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Jakub Żukowski pisze:

    > Napisza latke na spambota :)
    > Przy uruchomieniu spambota pobiera token, wysyla do mastera, master
    > wklepuje tokena z obrazka do bota, bot do serwera i wchodzi na czata.

    Zawsze jakieś utrudnienie...

    --
    Neas

  • 18. Data: 2005-01-30 20:46:06
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Adam Wysocki wrote:
    > Ale zaanim napiszą...
    ...dzieci posekszą sie w spokoju :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 19. Data: 2005-01-30 20:46:47
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    niedługo zapewne jak bedziesz chciał sie zalogować do GG to sie otworzy okienko
    z obrazkiem, albo sprawdzić e-maila, to prócz loginu i hasła, jeszcze kod z
    obrazka - paranoja.

  • 20. Data: 2005-01-30 21:10:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    robert pisze:

    > niedługo zapewne jak bedziesz chciał sie zalogować do GG to sie otworzy
    > okienko z obrazkiem, albo sprawdzić e-maila, to prócz loginu i hasła,
    > jeszcze kod z obrazka - paranoja.

    To by było całkiem fajne zabezpieczenie przed bruteforce...

    --
    Neas